Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2021 13:15 - ....xор на БуфоЛумпениадата@
Автор: fun1001 Категория: Тя и той   
Прочетен: 1185 Коментари: 1 Гласове:
8

Последна промяна: 30.05.2021 12:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

 
какво..социално, има още в тази платформа

...да се копирам и тук...

..аз, поставям най сериозни Теми и проблеми..нищо, че езика,ми е остър..
идва,някакъв озлобен лузър, световнонеизвестен.и започва..бясно
да обижда мен, да заплашва, и друг съблогер,МимоГарсия..
с ултраси, бой, превъзпитание..
унижения, и наказания, от Бригадата ПАНТО!!!
има ли на идея, тва майно, къде ще го..."закарам"..
имам време, пари и достойнство..
....и, ще задействам разследване..
утре, това, може да е твоят син, или внук.или
на баба малейди, или, близки на панацейната логорея..??

така не може, краси...Кой, какъв бил, кого обичал..Мимо,го търпи отдавна..
Закона, е на негова страна. затова, искам да го защитя..
а,лу...баби, змии бълват.."ще свалям"мимо...де може да ми е син..
не ви ли е срам, нещастници...
гнус ме е от..вас, озверена,злобна, безхаберна тълпа..
напъплила яко и мрежата....Тракийци..? злобно,мързеливо племе... цитирай  


и, никога, и не  съм очаквала от вас да разберете всичко онова,
което Е важно. и има значение, за Пътят на АЗ а...но, поне, опитайте)
всичко, което ме затрупва тъдява - е тежка, жълта, миризлива...плява.. 
една даже го е написала...Досадата на моята..Променада _)))
а, мога и да пиша..така, до амина, и докаТ, стана  на 1001 годинЪ...
   



Гласувай:
9



1. fun1001 - какво..социално, има още в тази платформа
30.05.2021 12:53

...да се копирам и тук...

..аз, поставям най сериозни Теми и проблеми..нищо, че езика,ми е остър..
идва,някакъв озлобен лузър, световнонеизвестен.и започва..бясно
да обижда мен, да заплашва, и друг съблогер,МимоГарсия..
с ултраси, бой, превъзпитание..
унижения, и наказания, от Бригадата ПАНТО!!!
има ли на идея, тва майно, къде ще го...'закарам"..
имам време, пари и достойнство..
....и, ще задействам разследване..
утре, това, може да е твоят син, или внук.или
на баба малейди, или, близки на панацейната логорея..??

така не може, краси...Кой, какъв бил, кого обичал..Мимо,го търпи отдавна..
Закона, е на негова страна. затова, искам да го защитя..
а,лу...баби, змии бълват.."ще свалям"мимо...де може да ми е син..
не ви ли е срам, нещастници...
гнус ме е от..вас, озверена,злобна, безхаберна тълпа..
напъплила яко и мрежата....Тракийци..? злобно,мързеливо племе...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fun1001
Категория: Тя и той
Прочетен: 1596888
Постинги: 1175
Коментари: 8883
Гласове: 1565
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930