Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2021 11:30 - сичко, е точно)
Автор: fun1001 Категория: Тя и той   
Прочетен: 1287 Коментари: 12 Гласове:
6

Последна промяна: 01.02.2021 11:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
Снегът вали и всяка снежинка си е на мястото. Същото е и с хората...
image






Гласувай:
10



1. fun1001 - ... мразя..да съм винаги..права..скучно е!!!))
01.02.2021 11:35

11:31 - rosiela
цитирай
2. fun1001 - най Новото, ще се местим в Центъра на Африка..
01.02.2021 11:37
отдавна, Дивото ме зове...
ето, нА..дойде Времето, и Бог, каза: даааааа..))))
цитирай
3. fun1001 - ...ето го и Стартаа..имаме си Групаа @ на вечните Авантюристи..)
01.02.2021 11:39
Ще ходим в Танзания, там явно се диша и се живее, а и политиците им са по-умни от нашата папая ББ.
😒😉😊
„Танзания е една от няколкото страни по света, които отказаха да наложат на гражданите си маски, социална дистанция, мерки и локдаун.
И въпреки злокобните прогнози за “страшните последствия от такава безотговорност”, в Танзания проблем с к**ид няма.
Аз самата живея на Занзибар вече от месец, а мои приятели са тук вече от 9 месеца.
Излетях от София за Занзибар на 13-ти ноември, петък. Как да пропусна такава уникална дата?
🙂
Мнозина сигурно се питат как така Танзания не последва примера на цял свят и не принуди гражданите си да надянат маските, не въведе задължителна социална дистанция и локдаун?
В Даракчиева
цитирай
4. fun1001 - аа, и още ...
01.02.2021 11:41

Мнозина сигурно се питат как така Танзания не последва примера на цял свят и не принуди гражданите си да надянат маските, не въведе задължителна социална дистанция и локдаун?
Още през май президентът на Танзания излезе с официално изявление, в което разказа на народа си, как е направил малък експеримент - изпратил е до лаборатория за тестване за к**ид проби от коза, папая и коаре (вид птица), като ги е представил за човешки. Пробите са се върнали от лабораторията ПОЗИТИВНИ .
Президентът се разсмя, каза че щом козите, папаята и птиците са заразени с к**ид , ами... ще ги карантинираме!
“Ако видите нещо такова, трябва да знаете, че тези тестове са някаква мръсна игра.”
И с това въпросът за “пандемията к**ид” в Танзания приключи.
Често и приятели българи и непознати съмародници, следящи постовете ми, ме питат:
“Наистина ли там няма маски и локдаун? И к**ид ли няма?”
Става ми едновременно и смешно и тъжно... Забравихме ли какво е да се живее нормално и щастливо без маска, с приятели, с отворени заведения и магазини, без никой да ограничава контактите ни с природата и помежду ни?
Да, може!
Тук е така. Така може да бъде и в България!
От нас зависи да свалим маските, да загърбим страха и паниката, набивани ни от вече 10 месеца от управляващите и масмедиите.
Запитайте се - защо в Танзания няма маски, мерки, локдаун и... к**ид ?
Ако този вирус е толкова заразен и смъртоносен, защо след като в Танзания ежедневно кацат самолети с туристи от “супер заразена Европа”, всички на мига свалят маските и се втурват по плажовете, ресторантите и нощните барове, ЗАЩО в Танзания к**ид няма?
Някъде схемата се чупи.
Тук обаче няма и 5G... Няма и самолети оставящи странни дири по небето. Няма ги и нашите родни политици... нито Щаба.
А и още нещо.
цитирай
5. fun1001 - ..край...поръчвам билети..за Трима)) аз,Любовта, и кучето..
01.02.2021 11:43
Не вярвайте на лъжливата информация относно Танзания и Занзибар на официалния сайт на Министерство на Външните Работи, че виза за Танзания трябва да си извадите от Берлин и се чака 2 седмици.
Виза получавате на летището още като кацнете (visa on arrival), струва 50 щатски долара, тримесечна, която може лесно да бъде удължена на место.
Лъжа пак от сайта на МВнР е, че за Занзибар се изисквала задължителна ваксинация против жълта треска.
Не, не се изисква!”
Владислава Даракчиева
цитирай
6. eva666 - следва, в др пост../ https://exoticholiday.bg/tanzania.html
01.02.2021 12:16
Обединена република Танзания (United Republic of Tanzania) е страна, намираща се в централната част на Източна Африка. Граничи с Кения и Уганда на север, с С Руанда, Бурунди и Конго на запад, със Замбия, Малави и Мозамбик на юг. Индийският океан е нейния източен съсед. Танзания е единна република, която е съставена от 26 региона.
Името Танзания е съчетание от Танганайка и Занзибар. Тези две области се обединяват през 1964г. за да формират Обединена република на Танганайка и Занзибар, която още същата година е прекръстена на Обединена република Танзания.
Танзания вероятно е една от най – старите земи, които са обитавани от хора. За това свидетелстват хумануидните фосили, които датират от преди повече от 2млн. години.


География

Танзания е разположена на обща площ от 947 300 кв.км. Намира се намира в източна Африка. Граничи с Индийския океан между Кения и Мозамбик. Включва континентална част (Танганайка) и група острови, сред които са Занзибар, Пемба, Латам и Мафия.
цитирай
7. saankii - )) това ЧУдноЛудо, е поВсеместно..е сегаа, вече, миряса,ли?
01.02.2021 12:51

?? ))
....бегай,пак реви,колко си Добра,мъдра, и светлаа,ку.ТумяФка,100годишна!!
и, сегаа, вече, миряса ,ли?
и, защо ти е? Първааа..за чий Куй)
ти си НИКОЯ, и НИЧИЯ, уви..(
тъгаа, ужасна самота,и бясно отчаяние, те мъчи..
и ти личи,от 3 000км)
Коментарът чака одобрение
Постинг: ПРИКАЗНО-БЕЛОСНЕЖНА ЕЛЕНА...
Автор на постинга: ckarlet
цитирай
8. fun1001 - ...недоумявам, как може да си НИКОЙ, и да крякаш,при това, най Силно..от Всички!)
01.02.2021 13:35
стоВянчо, а ти..какво пъпкува..
13:29
цяла Неделя, освен Джулия,полигор, и бабадана!!
гнус ме е,да си цапам ръчичките с теб, Викаджия
ноо...знае е ли се...

инак, Идеите ми фъркат,знаеш,прямо, от Акаша..
цитирай
9. pantaleev - ....Но всичко е точноо
01.02.2021 13:45
Защото снощи правих кекс ;)
цитирай
10. fun1001 - пантооо, мн си ми палав, рано рано в ДеловияТ понеделник) играеш ли в Блокчейн?
01.02.2021 14:15
pantaleev написа:
Защото снощи правих кекс ;)

цитирай
11. pantaleev - Хехехее
01.02.2021 14:29
Аз ли съм палавият Юле ;) Казах, че съм правил кекс а ти с е сещаш за друго. Хитрушаа :))) Не играя в Блокчейн, аз съм реален играч ;) Айде като отворят заведенията нявга може да те поканя в някоя кръчме да видиш, че съм душата на компанията. Сега да не кажеш само, че те свалям и прилагам тормоз. Обичам да пощипвам от менюто и без консумация.
цитирай
12. fun1001 - ако, си Морски, ще се разберем @ ))
01.02.2021 15:25
pantaleev написа:
Аз ли съм палавият Юле ;) Казах, че съм правил кекс а ти с е сещаш за друго. Хитрушаа :))) Не играя в Блокчейн, аз съм реален играч ;) Айде като отворят заведенията нявга може да те поканя в някоя кръчме да видиш, че съм душата на компанията. Сега да не кажеш само, че те свалям и прилагам тормоз. Обичам да пощипвам от менюто и без консумация.

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fun1001
Категория: Тя и той
Прочетен: 1593939
Постинги: 1175
Коментари: 8883
Гласове: 1565
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930