Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2020 21:51 - защо ли, бабаШаманка,още си блъска гОловата с Политика))
Автор: fun1001 Категория: Тя и той   
Прочетен: 2203 Коментари: 6 Гласове:
8

Последна промяна: 21.08.2020 22:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


 Оказва се че на Мъск ракетата не е цялата негова. На снимката е стиковачен агрегат монтиран на SpaceX Dragon, благодарение на който Чип и Дел влязоха в МКС. Либерастите и всякаква друга жмел ми пробиха ушите какъв е Илон Мъск. Аз ще ви кажа - ИЗМАМНИК от голям калибър. Самите американски журналисти побъркаха НАСА -
" Мъск каза ,че ракетата е изцяло негово производство. Въпрос - какво прави РУСКИ блок ЕНЕРГИЯ на SpaceX Dragon?
От НАСА заявиха че е производство на Boeing.
Или Мъск ТАЙНО купува агрегати от Русия и е забравил да свали табелките
или е откраднал всички пари, които НАСА му е дала и взима руски детайли
от складовете." КРАЙ НА ЦИТАТА! 
#navsekikilometar


/ Добри Божилов, най най тъпият, и упорит Трол из бг сайтовете..
  "Первой друг" на баба Ракета Росскоя...)

"как създадохте 4 мултимилиардни компании, гн Мъск?
- чета книги ...

)))) чу ли, Рассо.. 

ВСИЧКО е ПАРИ, И
 НАЙ ВЕЧЕ - ПОЛИТИКАТА..дай си  3 мес ваканция, баби)


image

image



image

  








Гласувай:
9



1. fun1001 - :-))))
21.08.2020 21:55
поздрави за всички..Мечтатели, и крейзи новатори..
това е младата жена на Илон Мъск, която му подари..5 ти син!!!!
на 05 05..а, ти лапай мухите в с Черна вoда, Долно русенско
и си тракай..безкрайните глупотевини, от 33..тъпанарски профила!
доказвам го всеки ден...а ,винаги, мога и ощеее )))

only Sky, is my Limit @
цитирай
2. saankii - ...бабЕто, с 35имена/ и мъжки!!! какво, 'правиш" ти,в секция Технологии,ма..лебедкее))))
21.08.2020 22:51
http://radostinalassa/technology/2020/08/15
/telesen-aromat-na-kafe-vmesto-pot-zashto-koreicite-ne-se-nuj.1723567

обикаляш блокето от 11г, по 26ч..за да 'слагаш'+++
...тъпооо, жалко, срамно..и нагло...като селска пръчка..
та, гледам и жорето..преследваш..ха ха ха, и даже и на мен слагаш + плюнки..
не се мори с мен..не се предлагам, и..не се продавам! и,винаги имам мои €€€€€€€€€
аз съм..Джулия @
цитирай
3. bojil - "Бабанка шаманка" ...
22.08.2020 04:09
"Бабанка шаманка" добре ми звучи и напомня за Нинова,затова ти давам "плюсче"! :)
цитирай
4. dobrodan - Сега, какво са виновни шаманите.......
22.08.2020 12:45
От шаманството тръгва цялата човешка цивилизация....
Напоследък честичко слушам казахстанска естрадна музика...
Кеш ю имат една песен, келши жаныма се казва. В youtube гледаш и слушаш :).
Оттам можеш да научиш повече за историята на човечеството, отколкото от двайсет професора на едно място събрани....
В търсачката на тубата пускаш това: кешью келши жаныма. Приятно гледане и слушане :).
Не са шаманите виновни, че на някои хора главите кънтят като дайрета :).
цитирай
5. fun1001 - ....винаги имаш..изненада))..благодаря ти,инак аз си падам по шаманите,знаеш @
22.08.2020 14:06
dobrodan написа:
От шаманството тръгва цялата човешка цивилизация....
Напоследък честичко слушам казахстанска естрадна музика...
Кеш ю имат една песен, келши жаныма се казва. В youtube гледаш и слушаш :).
Оттам можеш да научиш повече за историята на човечеството, отколкото от двайсет професора на едно място събрани....
В търсачката на тубата пускаш това: кешью келши жаныма. Приятно гледане и слушане :).
Не са шаманите виновни, че на някои хора главите кънтят като дайрета :).

цитирай
6. fun1001 - добродане, Темата за "тангра" ме занимава отскоро )
22.08.2020 14:15
но, нямам много време /с Боби съм, малкият рожденик..
..изобщо, чуя ли Религия / и "работа" със Съзнанието,настръхвам.като Лъвица...хихихи
нали така, го тиражира копирайтерката от 'Майната' си /bven,Татяна!!!!?

.....довечера, ще я 'поздравя'..само, с едно мн.любимо :
Аз не съм - Джалал Ад- Дин Мухаммад Руми
който ,също е роден в Балкх, 1207г
с мохамеданско име, и Вероизповедание, интересно, нали ))
чудесен Уикенд,френд!

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fun1001
Категория: Тя и той
Прочетен: 1595606
Постинги: 1175
Коментари: 8883
Гласове: 1565
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930