Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.08.2021 09:24 - ..имаме ВАжЕН..дебат @
Автор: fun1001 Категория: Тя и той   
Прочетен: 808 Коментари: 3 Гласове:
5

Последна промяна: 07.08.2021 14:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 


по Вечната  Тема..за краставицата..))


драги Леоне, аз, никъде ,не съм и споменала, че жена ти е Фарцалеса,
и ,Хумора ти е, като "историч.доводи" ..
ще поставя такъв Дебат, споменах и при марин..защото е ВАЖЕН!
а, не защото, аз..съм непостоянна...
Няма, друго "нещо", по устойчиво, от Промяната!!
нарича се Еволюция / има и антагонизъм - деволюция )))

хубаво лято, ти пожелавам..и ще ти дойда на гости,
некое лято, обичам Созопол..
е, па да я видим таз твоята Булка,каква е "лоша" красавица!
така, правят "големите" хора..до скоро..

7. mt46 - Сериозно!?...
06.08 23:24
"И напомням вернитте думи в извода на Евгени Делев-
Че от Българи са произлезли поне 10 държави в Европа!"
Може ли да ги посочиш, Лео! Можеш ли да кажеш на /за/ сърбите, чехите, поляците, словаците, словенците, хърватите, руснаците, беларусите, украинците, че са произлезли от българите! Че не са славяни, а българи!...
Навярно ще станеш за смях или ще предизвикаш международен скандал!..

Коментарът чака одобрение
Постинг: Крум Страшни и титлата му
Автор на постинга: leonleonovpom2

Редактирай | Изтрий 09:10 - дал си добра и кратка обосновка,марине.. иска ми се, да се постави този Дебат, защото, тук отколе..
се "сблъскват" емоционални и рационални Тези, а читателите,
очакваме..развръзката, или, не е предвидена..такава..)
ще го..имплементирам ( вградя) в следващ мой пост..
Благодаря за Идеята...


6. mt46 - ...
06.08 23:15
Сериозните историци съпоставят извори и факти, параисториците си подбират източниците според това дали е в съгласие с вижданията им, с хипотезите им...
Един от недостатъците на автохтонистите и крайните националисти е, че пренебрегват археологическите артефакти, доказателства. А археологически доказателства за славяните има предостатъчно! Лингвистични доказателства – също...

7. mt46 - Сериозно!?...
06.08 23:24
"И напомням вернитте думи в извода на Евгени Делев- Че от Българи са произлезли поне 10 държави в Европа!"
Може ли да ги посочиш, Лео! Можеш ли да кажеш на /за/ сърбите, чехите, поляците, словаците, словенците, хърватите, руснаците, беларусите, украинците, че са произлезли от българите! Че не са славяни, а българи!... Навярно ще станеш за смях или ще предизвикаш международен скандал!...

Коментарът чака одобрение
Постинг: Княз
Автор на постинга: mt46




Гласувай:
5



1. dobrodan - Двамата започнаха да спорят помежду си
07.08.2021 10:22
за неща, които за много хора вече са отдавна изяснени и уточнени.
Славяните като държавотворен народ :). Такъв филм няма!
Дали славянските народи произлизат от нас? Не. Но ние сме част от предците на всичките, които Марин е изброил. И то........държавническата, управленската част.
Да кажеш, че няма откъде да знаят - има. Не превеждам за себе си, на мен превод не ми е нужен.
Обаче..... Да има къде да четеш.......ясно и точно обяснено и доказано......и да разправяш небивалици?!
Марин е по-склонен да се замисля, Ваньо е безнадежден случай.
Нищо. Вяра изисква само бог, пък аз така или иначе ще си свърша работата (доставя ми удоволствие освен всичко друго).
Все някой трябва да покаже как стоят нещата. Има един доста любопитен материалец, до дни ще го пусна. Ще ми трябва малко помощ от франкофон :):):).
Разбира се, ще задам някой и друг въпрос. Естествено и напълно очаквано никой няма да може да даде смислен отговор.
Освен тарихите :):):).
цитирай
2. eva666 - ..краси, дообре е, че има Сблъсък на Тези..
07.08.2021 11:38
аз, научих многоо в този сайт, признавам , и не се сърдя..
от празни приказки, на този-онзи..в крайна сметка, Емоциите,
са водещи, при по-голямата част, от популацията на Хомо Невротикус..Сапиенс-а ))

ще чакаме сега и Третата коВид Вълна, което е Най Големият Тест,
пред нашата ЕВолюция, в последн 25 000г/ знаеш, нали )

благодаря ти за коментара, ти имаш страхотни находки..
щв чакаме и онова..френското ) какво беше...
даваш ми Криле, братче, инак, щях да се "прекърша" тук..
на Ръба, бях..няколко пъти...
усмивки и давай ..напред )
цитирай
3. eva666 - ..не остава време, и за тарихи, но, ще се постарая, обещавам ти, винаги..
07.08.2021 11:41


Все някой трябва да покаже как стоят нещата. Има един доста любопитен материалец, до дни ще го пусна. Ще ми трябва малко помощ от франкофон :):):).
Разбира се, ще задам някой и друг въпрос. Естествено и напълно очаквано никой няма да може да даде смислен отговор.
Освен тарихите :):):).
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fun1001
Категория: Тя и той
Прочетен: 1557773
Постинги: 1175
Коментари: 8883
Гласове: 1562
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031