Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.08.2021 23:20 - ..Урок по СексоЛогия..минаха години)
Автор: fun1001 Категория: Тя и той   
Прочетен: 695 Коментари: 4 Гласове:
4

Последна промяна: 05.08.2021 07:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 



image


 / граф Мисана Гросний,
  провинция Па де Дьо, село Вулгурия @
  Долна Пулия

А от опит знаеше, че "сухи" и незадоволими винаги имаше.  Когато два месеца по-късно ВАК категорично утвърди Милена Кирова за професор, тя с брилянтен предизвикателен чорапогащник, лъстиво поклащащ се под червения минижуп, затрака с високите си токчета по коридора на университета. Сега ще се отдам на критични студии и феминистка благотворителност. Мога да сторя толкова много, за да възтържествува каузата на Женскостта, трескаво мислеше тя, а очите й налудно се мятаха под накъдрената й ситно коса, придаваща й вид на овча блудница. Ще пиша, ще пиша, ще пиша...- тържествено си обещаваше тя, самовъодушевявайки се. Аз съм рожба на Марксистко-Ленинско поколение и няма да посрамя заветите на дедите си, но ще ги ашламосам с най-новите теории на  Юлия Кръстева (ех само да можех да я докопам с език, такава обмяна на влажно слово ще падне, че...). Но-най напред трябва да напиша предговорите към книгите на Придворна, защото тя не ми отказа "духовна" близост нито веднъж и затова съм й страшно задължена. А й как нежно сваля чорапогащника ми...Възбудата е просто неописуема дори и за моето перо. Ще видят всички каква велика критичка е професор Милена Кирова. Ще видят! И при тази мисъл-обещание тя блажено затвори очи и постави ръка в центъра на слабините си въртеливо движейки я, докато свърши. Аз съм феминистка. До смърт ненавиждам мъжете. Те са космати и непохватни грубияни. Никога не могат да доставят нескончаема нежност в дълбините на женската същност - в пещерата на Брахман, започваща след черния Бермудски триъгълник.

...И професор Милена Кирова се унесе в безброй непокорни мечти!


автора/ 

image



Гласувай:
4



1. milady - ...вРъх...на Професион.помия...
04.08.2021 23:33


на един дрт Мизантроп, и злобен, самотенпИндофил...
простоо, губя..ума и дума, от този Вертеп, на нещастни плазмодии
които си..изхвърлят зелените токсини, наоколо...Мъкооо, клета!!!
цитирай
2. eva666 - ...тук, е Баня за €нфантилни..старчоци..около 70 78..басси и модерните времена
06.08.2021 16:06

...мдаам..една и съща лакардия, вече 10г../ и ние имаме ДЕБЕЛИ книжки и Уики
...обещай да не си набутваш гладната Зурла, при Троловъдните..майна..
казах, и на баба панацейна..после, да не ревете...аман заман..
винаги, съм честна, и пределно ясна..защото съм..Чиста, и силна )
буля Радостина е елкокошкова, ,а за мара, място, нямам )))
бай ходжата тонСуна такоев, ташаков...
пияндето е хистерично, там,няма кадъна

аре, драпайте си пак...меките чушки...
може и да го изтриеш..за теб е!
юлия
Коментарът чака одобрение
Постинг: Крум Страшни и титлата му
Автор на постинга: leonleonovpom2
цитирай
3. dobrodan - Хората остаряваме различно.
07.08.2021 10:44
Някои като катедрали, други.......не чак дотам.
Внимавам много да се опазя от другия тип остаряване.
На този свят гарантирано има време за само едно - да станеш за смях.
Не знам дали има нещо по-лошо.
цитирай
4. fun1001 - ...добродане, не , не е от годините..
07.08.2021 15:01
..аз, с годините, ставам , все по опитна,балансирана, и мъдра..
освен това, бих казала, Любоввта ми..става ,все по платонична, т е Духовна, или безусловна..

перверзията, не е в Тялото () Тялото, е Храма..
перверзен е Ума (дявола)..именно.там се зараждат..и "греховете", от 1 до 101..)

когато, бяхме още много млади, със сестра ми, ние сме близначки ( различни)!!
бяхме 14 15 г. някъде, и моят татко, който ,говореше рядко..но, помня всяка негова
дума, ни каза:
има лоши момичета, които са..'честни' марийки )
има, и такива, които, винаги ще бъдат Дами..

"така, че, разрешавам по някоя цигарка, но с финес ")

тогава 70, 72,беше много секси..феминистично,и модно..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fun1001
Категория: Тя и той
Прочетен: 1590866
Постинги: 1175
Коментари: 8883
Гласове: 1564
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930