Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2021 09:11 - днес,пак ,сме "от" TANGRA..
Автор: fun1001 Категория: Тя и той   
Прочетен: 2460 Коментари: 15 Гласове:
6

Последна промяна: 14.03.2021 11:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

но,Аз ще запитам днес..КОЙ събори Вавилонската кула?..КОЕ, е туй
Зло Божество, и защо, обърка пра-езика,който беше ОБЩ за ВСИЧКИ хора!!

/а това,отново е Великатабаба,баВна/тан4ей), която забърка кашата)

следва ,кратък откъс.Аз ще дебатирам, по късно, в коменти )

И...
това не трябва да ни изненадва, защото Сътворението, описано
там, се отнася за ТОЗИ свят – за Съ-творчеството на Княза
на планетата – Луцифер, който не притежава космогонични
възможности. Той сам определя, че всичко което става на земята
е според Семето и Рода му.
Битие, Първа глава/21: „И сътвори Бог големи риби и всякакъв
вид животни-влечуги, които произведе водата, според рода им.”и
22: „…да произведе земята живи души според рода им, добитък и
гадини и земни зверове според рода им”
.
Така описаното тук Сътворение на Бога е просто една
констатация за развитието на процеси извън възможностите на
Йехова – Господът.

/край на цитата 

image



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - а сегааа, стана Скандала, на Бабките))))
14.03.2021 09:15


rosiela - Дела,
09:09
я речи сега ти кой университет завърши, че баба Яга все ямболийка те изкарва.
Голям смях с тия баби и дядовци.
Сега съм подела дядовците.
цитирай
2. fun1001 - :-)))))))))) бабо Россна хабилитатке, не чухме, нищоо по Темата..
14.03.2021 10:30
я питай, Великата баба, от Ямболь-Оксфорд, тя го постна тва...колаборативно..майно..



rosiela написа:
Дела,
я речи сега ти кой университет завърши, че баба Яга все ямболийка те изкарва.
Голям смях с тия баби и дядовци.
Сега съм подела дядовците.


Оксфорд.
Ще драсна тези дни, когато намеря време, че работа много, а знаеш, че моята е отговорна... Иначе в Ямбол съм била 1 път в живота си и долната твар с цокалото лъже и инсинуира злобно и завистливо. Паднала жена е тя. ;)))

Днес се наслаждавай на Сисел брилянтната, а аз отивам на сноуборд. ;)))


3. milady - :-))))))))))
цитирай
3. fun1001 - айдее, Пескарският легион, пигмейчета, да помага...)))
14.03.2021 10:32


09:40 - sashanyk
цитирай
4. eva666 - ....знам, че четеш Книгата, Библията, от 04, до 01, мила Делке..)
14.03.2021 10:40

...ноо,защо ,не можеш, да я тълкуваш..да споделя ,днес е .Особен ден
за Смирение, и прошка...опитай, не е толкова трудно, да се извиниш
на уважаемата публика, че от 15г..мимикрираш тук..
това е Греховно, жено, унизително, подло, и коварно дело!!

иди се пречисти,и пак, елаа..Аз не се крия,никогааа...
напротив, Боря се с Лучко, КОЙТО е Велико, и светло Просветено същество
от Вселенската праастара Космична Йерархия..

когато, спреш, да грешиш, ще можеш да 'виждаш",с Духовните очи
и да тълкуваш, като мен)
....Преподобна. Юлия
цитирай
5. dobrodan - Защо ли си мисля, че все нещо трябваше да остане от тая
14.03.2021 10:48
вавилонска кула?
Много зъл тоз бог? Не трябваше ли да постъпи по точно обратния начин?
Относно праезика :):):):):). Ако спрат попеси и папеси да веят насам-натам КНЯЖЕСКАТА ТИТЛА на тоя или оня ангел и архангел (не познавам структурата на цялата им пасмина), ще стане малко по-правдоподобно цялото лъжеучение.
Даже и децата знаят кога в историята има князе.
Освен всичко друго "княз" е доказуемо тюркоезична титла.
Светът е заселван от Африка (доказуемо и доказано). Различни групи по различно време са тръгвали към други места (доказано).
При липса на други ориентири човек започва да се движи надясно (доказано).
Ще рече, първоначално следва да е заселена Азия. И това е станало извън всякакви определени в библията епохи. Земята нали е на 6000 години или там някъде?
Пълни глупости.
цитирай
6. анонимен - Двете мисирки, най смешните животни на планетата!
14.03.2021 10:49
milady написа:


rosiela - Дела,
09:09
я речи сега ти кой университет завърши, че баба Яга все ямболийка те изкарва.
Голям смях с тия баби и дядовци.
Сега съм подела дядовците.

цитирай
7. анонимен - Толкова е отговорна тая "работа", че денонощно виси тук некадърната графоманка!
14.03.2021 10:50
fun1001 написа:
я питай, Великата баба, от Ямболь-Оксфорд, тя го постна тва...колаборативно..майно..



rosiela написа:
Дела,
я речи сега ти кой университет завърши, че баба Яга все ямболийка те изкарва.
Голям смях с тия баби и дядовци.
Сега съм подела дядовците.


Оксфорд.
Ще драсна тези дни, когато намеря време, че работа много, а знаеш, че моята е отговорна... Иначе в Ямбол съм била 1 път в живота си и долната твар с цокалото лъже и инсинуира злобно и завистливо. Паднала жена е тя. ;)))

Днес се наслаждавай на Сисел брилянтната, а аз отивам на сноуборд. ;)))


3. milady - :-))))))))))

цитирай
8. fun1001 - боссе, толкоз си ударено в тъ.уста, че извади очите..
14.03.2021 10:51
на Великата Бабка от Оксфорд..вместо, да и изпишеш "мъдрите" вежди )
от ЮнгФрау, се вижда,че имаш 3 полувиШи, и полуСелски, квартални махленски..Убразования...
кеффи ме..да ви гледам..Резила))
цитирай
9. fun1001 - https://am-bg.com/wp/?p=1421
14.03.2021 11:00
Темата,за мен е отворена..инак, клюките , тук..нямат спирка ))
Расссо, защо мълчиш, ето го, НА4АЛОТО НА НАЧАЛАТА..
МОЛЯ..поблъскай си главата, и с нещо полезно...
мен, ме вълнува тази Дилема, отколе..)
днес е Неделя, подходящо време..мисля..
цитирай
10. fun1001 - според Расса, в Козарево, имало "следи" от Прачовешка развита цивилизация, на 1 млн и 500 000г!!
14.03.2021 11:03
добродане, за съжаление, Расса, не обича,да чете,а гледа анимационни филмчета) за подрастващи..

/Даже и децата знаят кога в историята има князе.
Освен всичко друго "княз" е доказуемо тюркоезична титла.
Светът е заселван от Африка (доказуемо и доказано). Различни групи по различно време са тръгвали към други места (доказано).
При липса на други ориентири човек започва да се движи надясно (доказано).
Ще рече, първоначално следва да е заселена Азия. И това е станало извън всякакви определени в библията епохи. Земята нали е на 6000 години или там някъде?
Пълни глупости.
цитирай
11. saankii - аз, виждам отдавна с Трето Око, не може ,да се скрие.Имам дарба свише,защото нося смирена Душа!!
14.03.2021 11:15

7. blackperforator - Толкова е отговорна тая "работа", че денонощно виси тук некадърната графоманка!


..ЧУдят се,двенките, с Босссата Злобиета, как да си продадат амбалажа..на кого???
в тез смутни времена..
цитирай
12. fun1001 - хубавоо, ма тан4ей), но,защо не ги спазваш тези принципи?!
14.03.2021 11:33

Тангризма. Христовият принцип, ясно
изразен в завета, че хората са равни и равноправни братя на Един
и Единствен БОГ-ОТЕЦ „Иже си на небесех!”, е пряко и естествено
следствие от Основния Завет в тангризма: Душа – душа да не
поробва и Дух духа да не подвежда,
цитирай
13. fun1001 - ето, виж се!! а, който лъже, преследва...ползи)) и аз имам Магистър-Адвокатска Катедра.по Рождение
14.03.2021 11:36


Уви!! лъжата ,е в кръвта ти,""мила"..
така, не се цитира коментар,да те уча ли, още?
не ме мързи,знаеш.)
опитвам да ти простя. но нее, не мога...имаш духовни прегрешения!
поправи се, извини се..на всички!) бъркаш,"нещата"..
Коментарът чака одобрение
Постинг: Боян мага
Автор на постинга: bven
цитирай
14. fun1001 - ...от пусто в празно..( над 80% тук,"четат" основно.тъпите сапунки, явно..
14.03.2021 11:51
....не е важно,да копираш/ какво да е/ вие сте цял отбор/ около Тепетата, Сливен,Карандиля ) виждаам ви, лилипути смешни..
Важно е,да можеш да дебатираш,за да научат неще вповече, и любезните читатели

...аз,поради тази Причина,съм решила да пиша, и дебатирам..
а сегаа...време е,за Неделната Пуйка,
с Risotto alla Milanese:
Das Originalrezept mit Safran und Knochenmark

Lass euch schmecken)))
цитирай
15. ladylady - !!!?....tan4e, baVna, продължавай, да се пързаляш..по гол задник)
14.03.2021 14:32
...такива празни и пусти, ми ги нареждаш тук..че,даже е гротескно!
...кого, ще излъжеш, мен,не можеш,имам Многоо ОПИТ!! и добър, и лош..
жено, изглеждаш абсурдно и нелепо, коментирай си Темата..
затова, поставих Репликата, а не да търся дребен скандал,като махленката зла, босса
...
ако,погледнем.теб/ един дежурен Бот
който пуска..около 25 -30 поста на ден,за да изкара..някакси месеца..
и после, погледнеш мен.
която, съм НЯКОЯ си, и нямам страх, ни жалки продажни скрупули..
КОЙ, луд, тогава, ще ти
се върже!!? АЗ не мога да се засегна..от НИКОГО!! много съм "над"..
и умирам от смях, като се "натискаш" тук,за някаква адвокатка,инженерка...
това са ти ДЕЖУРните роли, защото имаш безумно тежък
прованс комплекс, на вечната старлетка,макар и в преклонна възраст..

не не те подигравам, но, ще те кастря винаги..
важно, е да се учим, един от друг!!
а, ти лъжеш,и мажеш, и мамиш..и се въртиш от тема в тема, Оборот,да правиш!
ее, кой, на кого, да се смее тогава..
многооо, ти е ниска летвата,разбери ме ))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fun1001
Категория: Тя и той
Прочетен: 1584869
Постинги: 1175
Коментари: 8883
Гласове: 1564
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930