Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2021 13:55 - ....що е то..
Автор: fun1001 Категория: Тя и той   
Прочетен: 1797 Коментари: 10 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
 
диагноза...

от Уикипедия, свободната енциклопедия

Копролалия (на латински: coprolalia; на гръцки: κόπρος – кал, изпражнения и на гръцки: λαλία – реч) представлява неволно псуване или неволни произнасяния на мръсни думи или социално неподходящи и обидни коментари.

Копролалията е болезнено, понякога непреодолимо импулсивно влечение към цинична и нецензурна реч без всякакъв повод. Особено ясно изразено при синдрома на Турет, въпреки че се наблюдава и при други заболявания – шизофрения, прогресивен паралич при заболяване от сифилис, по-рядко – маниакални състояния.

Свързани термини са копропраксията, означаваща неволни мръсни жестове, копрография, свързана с нецензурни текстове и рисунки [1].

/  за колажи и рисунки, ще помоля..мултиколежката № 866,
кацнала Мара на Трънка )))
и започнала, по 12 ч, да дрънкаа..
дочула я, баба Цеца, натопила си, и тя...@АЗеца
 Буля расса, пак тУпее, и да доближи..мараКуйка
 май, вече, не смее.))
баш василка, рОботлива, опнала отново 12 найсе Никаа...
и даже, червеноМухавеите. и викат на галено.."ники"))
младо, староо, тя  "замеря, и "наричаа."...
и пред джендърското племе, нема спирка..
чини ми се, май, яко е започнала,
дълга мара..хронично, да гука,
и, нон стоп, през глава,да..кука )

да си луд, и да лекуваш..луди, е  все едно))
...затова, и се  срещаме..тук...в ба@дака..
Разликата ,е  в мярката,дозата, както казва..
и...много умната, талантлива, и красива @))
и най вече безсмъртно надарена, и вечно зелена,
кръглоо, и  полегатообла, розово, засменаа...
и, тъй многооо, многооо, младолика..
нашата,всеобща..леля))



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. fun1001 - :-) как, да го кажа, по така...културно..
12.03.2021 14:12
ето, затова, го копнах.знам, че го знаете))) щом сте тук..
вие, знаете..многоо.)
точно, тези Примери, които подадох горе,
се натрапват, и при колежката мара, която,за мен е клиничен случай!
млада жена, 20г по чатове, и мрежи,за да може да плюва, обижда, и храчи
на споко..защото, винаги,е 'анонимна"!!
това е типичен /за тази диагноза/ пример...

копралалия - непреодолимо, патологично желание, за изговор на мЪрсотии
цинизми, и вулгаризми.Аз, лично,причината, я знам...

Копролалията е болезнено, понякога непреодолимо импулсивно влечение към цинична и нецензурна реч без всякакъв повод. Особено ясно изразено при синдрома на Турет, въпреки че се наблюдава и при други заболявания – шизофрения, прогресивен паралич при заболяване от сифилис, по-рядко – маниакални състояния.
цитирай
2. milady - ..разбира се, аз винаги имам поне 3 интересни теми..)
12.03.2021 14:50
...но,не съм си загубила формата на Водещ трол )
...само, де, аз ..не съм Трол..)
цитирай
3. fun1001 - дали, си мислите, че струвате и 2/ две/ пари ??
12.03.2021 14:56
14:21 - radostinalassa

Рассо, ти си никоя, мара,тоже)
за бабаЦеца, ЕлКокошкова,къде се сбрахте при лу мара )))))
не заслужавате, и ..моята бегла усмивка..но, тъй като ,съм профи..
винаги, съм била, много отговорна...


дължа го на малкото достойни читатели, които се спират, при мен..
благодаря, че разбрахте )

съжалявам, че..езика ми е доста остър, и безпардонен..
нооо..вижте, само в блогрола ми - сложила съм ги..рецидивистите, а има и още..
...по късно, пак..уморена съм нещо..
цитирай
4. fun1001 - :-))))))))))
12.03.2021 15:13
...само, гледайте минусите...аз,ще поспя )
цитирай
5. dobrodan - А, Радостина е забавна.
12.03.2021 15:30
Толкова вицове публикува всеки ден. Моля те, остави я да ме весели, още и още.
Смятам да направя сборник от постовете й. За поколенията, вовеки веков да ги има.
Всеки луд - с номера си. Тя има цяла програма :).
цитирай
6. fun1001 - :-)) радва ме..вашата безкрайна..'дискусия"../с един бот, който, се опитва, да бъде "авторитет!!?
12.03.2021 18:12
dobrodan написа:
Толкова вицове публикува всеки ден. Моля те, остави я да ме весели, още и още.
Смятам да направя сборник от постовете й. За поколенията, вовеки веков да ги има.
Всеки луд - с номера си. Тя има цяла програма :).


...за съжаление,в сайта, останаха много малко..Личности, респ. с лично мнение!
и аз се боря..с няколко Махала,Мелници, пуста краста )
Хубав Уикенд, краси..
цитирай
7. fun1001 - :-))))...лельоо, време е, да си вземеш спешна..Нареченска почивка...
12.03.2021 18:14
17. go4iito - Саше
11.03 17:41
Няма да ти гласувам, защото само ми обиждаш Росето.
цитирай
8. ednalady - за да си "търсен"блогер, трябва да имаш Идея,Тема,Опит, и...
12.03.2021 18:38
още.. Характер..Еквилибристика, и устойчив непукизъм ))
плюс + некоя друга Дарба @
нарича се..Чар,Харизма..Огън,или Магия..)
цитирай
9. fun1001 - :-)) 18:39 - sashanyk
12.03.2021 18:47

сашката, дет. учителка / ха ха ха
...се домъкна , на 5 минута!
къде го пак..ТИРаджията, мароооо..а,Елена, кога я гледаш?
горкото дете..случило на мамаТролица )))
цитирай
10. fun1001 - 18:39 - sashanyk / демек мара Тъпото..
12.03.2021 18:51
ТУЙ, Третополово, има..само Злоба + Помпа
и 2 Червени дядовци, а Ръсти, избега )))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fun1001
Категория: Тя и той
Прочетен: 1585387
Постинги: 1175
Коментари: 8883
Гласове: 1564
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930