Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2021 09:49 - ...Лао Дзъ,все пак е роден в Китай..
Автор: fun1001 Категория: Тя и той   
Прочетен: 1807 Коментари: 13 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 

    ...тогава, как  е "станал"  Българин,кога...и къде.)



    image

 

 




Гласувай:
6



1. fun1001 - ..п во, ще дам..послеписа / за протоБолгАриите, Ариайни, и Славяни..
25.02.2021 10:08
за да има, някаква приемственост, и в този Пост
знаете, аз пиша..като Сърфирам @))

следва..

"Ави-тохол", митологичния персонаж(живял 300 г.) произлиза от Северозападен Китай- "Тхара"(Тхарим), а "ави" е санскритски префикс за "водещ", както в "аватар"(този, който слиза").
"България" идва от Санскр. думи "баал"(сила, бял, бик) и "хара"(земя) и производната й дума "гхара"- "дом", "дхама" Най-вероятно за планините Хинду Куш и Кашмир.
цитирай
2. fun1001 - ...идва ми на ум....
25.02.2021 10:12
да си нарисувам и аз ) една Хипотетична Карта на
Великото преселение на Народите, ок 3 000- 4 000 пр Христа..
което..Е тръгнало от Шумер, Вавилон,Содома и Гомора,
на Изток, през Индия, Китай, Сибир, Алтай...към Европа
и към МезоАмерика..даам..така , мисля аз..
/виж Войните на Ануннаки/ с у Човеците..
д-р Крис Харди

++++
цитирай
3. vmir - Значи - не е наше момче, така ли?
25.02.2021 10:13
Поне да беше син на българската работническа класа като учителя Димитров (((:

цитирай
4. eva666 - признавам .."писането"- блоКукуването, е
25.02.2021 10:26
по голяма краста.. от Четенето))
имам -5 6 нови книги ,които ме очакват..
ноо, "това" тук, ми изяжда..времето..

добре, че нямам и ОФИС на псоледн етаж в Манхатън, с една дузина..левенти)))
кой, от кой..по- ХайЕнтелегентен, наДарен..и заможен..)
цитирай
5. fun1001 - https://www.viapontika.com/index.php?page=article&article=56585
25.02.2021 10:37

вижте и този линк/ онзи ден го качила...баба ми Авангарди)
това е подкрепа и на "моята" Теза..откъде започва В Преселение, и
респ..разпространението на Писменост,Култура, занаяти..Религия,ако щете, и др

...
цитирай
6. fun1001 - ....реших да допълня..бабаМи))
25.02.2021 10:43
и тя ме изтри, )
..че това НЕ е било "Удар от астероид", а
планирана, Ядрена Атака, там, в Междуречието, където са
били тогава, библейските Содом и Гомор..
...Ануннаки, решават, да погубят Човечеството, което
те са създали преди това..чрез Генно инженерство, тъй като били станали
многооо "греховни" ))
дрън дрън...
ТЕ, нашите Създатели -Елохим, са били, още повече .."греховни"...

ще продължа, ако е интересно)
цитирай
7. fun1001 - ...я да ме обори, колежката bavna..)
25.02.2021 10:49

Dela Rai...

kak taka ставаа?
Исус,и Буда и Лао Дзъ, са били..Българи...
ще ми бъде многоо интересно..

кой, как чете Библията..))

цитирай
8. milady - ...тук има...едни книжни плъхове)
25.02.2021 11:05
които са бетонни гОлови/ даа,даа. 99,9% са рУшняци, ясно е ,защоо..
които, пълнят сайта със "заучени" готови Апологеми на РускоСлавянската Доктрина
то ,се подразбира, защо, се промиват мозъцитве на невинните читатели..

....Историята е Наука, а не Секта, в която, вие я обърнахте тук..
нищо лично )
цитирай
9. fun1001 - ...затова Кастанеда, казва:
25.02.2021 11:12
важно е да 'четеш', и това, което не..ти допада..
който разбрал, разбрал..време е за Слънцето в Парка )
цитирай
10. dobrodan - Тезата ти е доста прилична, само е объркан век с хилядолетие :).
25.02.2021 15:14
Ми то ей го де е Шумер, то отсреща :).
Гледай, гледай само :).
"Част от племената, предимно убаиди, кимери и българи, се заселили в земите между реките Тигър и Ефрат в Южна Месопотамия. Тук те създали градове-държави (Нипур, Ериду, Бан, Киш, Лагаш, Урук, Ур, Ума), постепенно развили своя култура и създали цивилизация, известна на света под името „шумерска”. През 2750 г.пр.Хр. Зиези, който произлизал от управляващата династия на гр. Бан, обединил административно, военно и религиозно воюващите дотогава градове на Шумер. Цар Зиези е описан в „Анонимен хронограф” на латински език от 354 г.сл.Хр. като „родоначалник на българския род”. Английският професор Дейвид Рол, ръководител на Институт по интердисциплинарни изследвания в Съсекс, доказа, че царете, описани в Стария завет (наследниците на Авраам), са реално съществували личности, а някои от тях са живели в Шумер. Тези царе дали началото на отделни родове и династии, които по-късно са създали Вавилонската, Асирийската, Халдейската, Египетската и други древни култури и цивилизации."

Видя ли ся ко стаа?
И трите етнонима са прекрасно тълкуваеми през стария ни език. Ще рече, траките :):):) са говорили също негов диалект?
Горкият Египет. Аз го мислих на 10 000 години, пък той чакал шумерите да слязат долу. Много съм прост ама.
цитирай
11. fun1001 - бее, аз с математиката ,съм зле, но с Логиката ,съм добра...
25.02.2021 15:21
добродане,
не те разбрах, къде съм го объркала 100 с 1000..
дай да го поправя..
цитирай
12. fun1001 - даа,поддържам тезата, но, откъде са дошли тези българи, м у 3 и 4 000 пр н е??
25.02.2021 15:24
в Шумерия и Вавилон?

Английският професор Дейвид Рол, ръководител на Институт по интердисциплинарни изследвания в Съсекс, доказа, че царете, описани в Стария завет (наследниците на Авраам), са реално съществували личности, а някои от тях са живели в Шумер. Тези царе дали началото на отделни родове и династии, които по-късно са създали Вавилонската, Асирийската, Халдейската, Египетската и други древни култури и цивилизации."
цитирай
13. dobrodan - От Тракия, как откъде :):):)?
25.02.2021 20:24
С коментар 10 просто се бъзикам с българския произход на целия свят.
Цитат е.
Не мога да съм категоричен за Зиези, но арабите категорично ни броят за Яфетови потомци.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fun1001
Категория: Тя и той
Прочетен: 1557920
Постинги: 1175
Коментари: 8883
Гласове: 1562
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031