Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.11.2020 15:11 - Цецерон, и упадакът на ГЕРБавата..република @
Автор: fun1001 Категория: Тя и той   
Прочетен: 2175 Коментари: 22 Гласове:
7

Последна промяна: 08.11.2020 16:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


image
 

 Автор: Г-н Балев, Прас-Прес 

Прочетете целия материал на следния


© Actualno.com

Великият поход на републиканеца Цецерон продължава по пътищата на родината. Тази бронирана люспа от ГЕРБ засега се движи скромно социологически, но лекоатлетът Цецо тича в крак с времето. Между другото, колегата Цицерон е живял баш по времето на упадъка на римската република, умира 43 години преди да се роди Христос. А то някъде около старта на Новата ера Рим от Република става Империя, дето после сума народ претендират да са ѝ продължители, чак до наши дни, едва ли не. Но, дето се вика, то си е тяхна работа, а ние си говорим за Цецерон, не за Цицерон. Както казахме - засега има скромни социологически показатели. Но то не се знае дали няма да отлюспи и някой водещ цоциолог. Както си бере гербери, така може да си набере и социология. Освен това Цецо има̀ късмета да го изгонят от ГЕРБ, преди да започне Упадъка на Борисов.

А този упадък вече е видим с просто око - независимо дали протестите успеят да го свалят, вече е ясно, че няма връщане назад. А ГЕРБ без Борисов е просто насипна маса, от която ще си берат такива като Цецерон. Пък той си понабра и доста седесари, а исторически е един от малкото български политици, които атакуват монопола на ДПС в смесените райони. Това му е едно от направленията в момента - ходи и разкрепостява традиционния електорат на ДПС. Тъй че в някакъв смисъл Цецо в момента люспи едновременно ГЕРБ, СДС и ДПС. И неговият проект за ГЕРБ с човешко лице не е лишен от бъдеще.

*** Тук искам да дам принос в една научна дискусия. В емблемата на “Републиканци
за България”, партията на Цецерон, има петолъчка. Това хвърли в недоумение академичните среди, и доста си блъскахме главата. Защо Цецерон се идентифицира с петолъчка, а не, да речем с четирилъчката на НАТО или шестолъчката на Давид?

В Испанската война миналия век републиканците са предимно комунисти петолъчници, които геройски падат, унищожени от Генерал Франко. Сега Цецерон воюва с Генерал Бабанко. Дотук аналогията, макар и хлабава, има някакъв резон. Ала Цецерон е първо поколение едър буржоа, владелец на частна недвижима собственост с движим асансьор и други предмети на лукса. Петолъчката му стои като на Пеевски - звънче…
Освен ако не е решил да събира люспи и от лявото движение - някакви по-западни левичари, хайверени... Или в крайна сметка просто ще си отлюспи единия лъч от звездата и ще стане напълно атлантически коректен.  



Прочетете целия материал на следния линк:

 
https://www.actualno.com/prasspress/ceceron-i-upadykyt-na-gerbavata-republika-news_1511233.html
© Actualno.com

image



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eva666 - ....сестра тоНсънка, пак..яла крастав боб..)
08.11.2020 15:24

Честито на всички педофили!
от: alleks
цитирай
2. eva666 - най ми е Любимооо..
08.11.2020 15:28
когато бедни мишки, изповядват десни/ либерално буржоазни..Идеи!!
.....
в учебниците на Психиатрите, това се нарича..когнитивен дисонанс..
той, бива личен и обществен, освен това, хроничен и.остър..
Българина, страда масово от тази..."обърквация"- да го кажа по народному..
цитирай
3. fun1001 - :-)))))))))) по цял ден ,се смеяя, бееее..
08.11.2020 15:36
не е лесно да си от Полски Тръмбеш...
ка'т Цецо Физическото../които до 8-ми клас е учил в помощно училище
поради нисък интелект...

Публикувано във факти.бг:

цитирай
4. fun1001 - брадвааа...ее, чакаме и ГЕРБ ските китки сред нас @
08.11.2020 15:39
РУМЕН ПЕТКОВ: ЦВЕТАНОВ Е РАБОТИЛ В СЕДМО УПРАВЛЕНИЕ НА ДС!
цитирай
5. fun1001 - и едно Стихо, от кръга на Свободните поЕтети..@
08.11.2020 15:43

Кой хлопа в този късен час?
Аз хлопам каза Цецо.
Торбичка носиш ли за нас?
Донесох! шепне Цецо.
Навън да дойда, да броим
Ела де – вика Цецо.
Нощес не можем да заспим!
Ще можем!- смига Цецо.
За Партийката, пет на сто
Добре е – кима Цецо.
За тебе също пет на сто!
Тъй вярно!- мрънка Цецо.
Останалото е за мен.
За тебе – хлипа Цецо.
Ще ми дотрябват някой ден
Ще трябват!..- рече Цецо.
Така по братски се дели!
По братски?- пита Цецо.
За нови порции върви!
Поемам- смънка Цецо.

19.04.2016г.
Пламен Петров
цитирай
6. milady - на тозз Хубав, слънчев ден, кого д а Земеш, кого да бутнеш..
08.11.2020 15:51
добре, че имам и БГ ТВ, от време на време, да се посмеем )))

след/горе/ описаната случка в Нова (където водещите направо се изблещиха и си глътнаха азбуката от приказките на Румен Петков) по същото време в ТВ Он Еър, журналиста Иван Бакалов в прав текст говореше за арест на Борисов, Цветанов, затова как държавата си затворила очите за да има Маджо 53 дка в Южният парк а Вълка 70 в София...
и милата джурналистка-водеща със сълзи на очите (буквално) непрекъснато повтаряше :
„Ама това не е по темата, „ама и това не е по темата“.
А темата беше „Ареста на Иванчева и корупцията у нас“.
цитирай
7. milady - Честито на всички педофили! от: alleks
08.11.2020 15:55
Тишко, тезз ,какви са според теб,бате..Републиканци ,или дЕмократи
или..други нек'ви...))
а де, не са спотайвай кат дребнабъл@а в нови гащи
цитирай
8. eva666 - https://eva666.blog.bg/drugi/2020/11/08/spete-spokoino-deca-amerika-ne-e-taka-glupava.1734373
08.11.2020 16:09

вижте още..
имам 4 -5 проф, с банове) знайно, защо...
Истината, е жестокаа..пАри, и боли...
цитирай
9. fun1001 - ? КОЙ държи Медиите, Интернет, Холивуд..
08.11.2020 16:19
правилно..Сатанисти., кукловоди банкСтери..НЕхора...
точноо, ТЕ държат и Тръмпо..
затова, и пускат тъпи и мръсни провокации
предимно в анонимни ДаркНет- сайтове...там са и няколко супер агресивни на бг език..
послушай ме..френдче..
тотално, си объркан, и не си само ти..Легиони сте ))

"Избрахте си световен лидер, кукла на конци с деменция, която ще изпълнява поръчките на всички сатанисти безотказно."
цитирай
10. fun1001 - https://www.mediapool.bg/dvizhenieto-qanon-razprostranyava-konspirativni-teorii-za-da-pomogne-na-tramp-news310159.html
08.11.2020 16:23
зачетете го..внимателно!!
аз съм само един..ретранслатор...
цитирай
11. fun1001 - разб се..знаем,Боссе...
08.11.2020 16:25

откъде се охранваш..
...с мръсната си @ста....
цитирай
12. fun1001 - :-)))) моля моляя...Партийни Реклами,
08.11.2020 17:17
само с у заплащане..30€ на час, бай злонамерен..
ти си ми батко, с 10г. не се бъркай с Ален Делон)
цитирай
13. alleks - Бре тоя Тишко ще ти изяде тиквата.
08.11.2020 17:42
milady написа:
Тишко, тезз ,какви са според теб,бате..Републиканци ,или дЕмократи
или..други нек'ви...))
а де, не са спотайвай кат дребнабъл@а в нови гащи



Абе толкова ли ни е мерак на тоз Тишко? Ако трябва да се прекръстя да ти олекне на дребнавата ти душица.

Тишко та Тишко.

Александър ве, не ме бъркай щото параноя ще развиеш а това е кофти.:)

Поздрави.

Абе кой е този Тишо, може ли линк я към фейс я към блог, много ми е интересно с кой ме бъркаш?
цитирай
14. fun1001 - Ташунко, тук сме 1 Файтон...луди ))) а не се, превземай кат дрта мома...за Туй
08.11.2020 17:49

Абе толкова ли ни е мерак на тоз Тишко? Ако трябва да се прекръстя да ти олекне на дребнавата ти душица.

Тишко та Тишко.

Александър ве, не ме бъркай щото параноя ще развиеш а това е кофти.:)

Поздрави.

Абе кой е този Тишо, може ли линк я към фейс я към блог, много ми е интересно с кой ме бъркаш?
цитирай
15. fun1001 - многоо лесно, я дай твоят Фб, и ще ти..покажа )
08.11.2020 18:14

Поздрави.

Абе кой е този Тишо, може ли линк я към фейс я към блог, много ми е интересно с кой ме бъркаш?
цитирай
16. alleks - многоо лесно, я дай твоят Фб, и ще ти..покажа )
08.11.2020 18:49
То и тук можеш да ми покажеш, какъв е проблема?

Виж, бъркаш ме още от самото начало в който си направих блога, не знам защо, а и не искам да знам, просто ми прави впечатление че си се хванала за тоя Тишо и до там.

На виж ме, и кротвай. Съжалявам това е като си прибирах дървата за огрев в вилата, друг клип нямам, на снимки не вярваш това го знам.

https://www.youtube/watch?v=HcB6PQxshSM

Профилът в ютуб също е мой.

Та никъв Тишо не съм!
цитирай
17. alleks - https://www.youtube/watch?v=HcB6PQxshSM
08.11.2020 18:50
...
цитирай
18. alleks - не знам
08.11.2020 18:51
що не го зарежда поне при мен не го
цитирай
19. fun1001 - кофти, питай жорето..нали, го знаеш..Стар )
08.11.2020 19:07
alleks написа:
що не го зарежда поне при мен не го

цитирай
20. alleks - Добре ще го питам
08.11.2020 19:39
Кръсти ме както ти е угодно, фантазирай си, за теб си е.

Фейс не давам, предупредихеа ме в началото да не го давам на никого от тук.

Съжалявам.


цитирай
21. fun1001 - хиих,и кой те предупреди..бай valeskO, ли ))
08.11.2020 19:42
alleks написа:
Кръсти ме както ти е угодно, фантазирай си, за теб си е.

Фейс не давам, предупредихеа ме в началото да не го давам на никого от тук.

Съжалявам.



цитирай
22. fun1001 - тишо тикоев, се криел 10г тук.., ами, сЕди до майка си )
08.11.2020 20:52
или, многоо те кеффи, да си..дрънкаш с др.зомбита..като теб ))
например - Буля Пена, и пУтет бабеси, над 74..м?
въпрос на вкус, каза Джули @ и се...фръцна..))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fun1001
Категория: Тя и той
Прочетен: 1586817
Постинги: 1175
Коментари: 8883
Гласове: 1564
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930