Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.08.2020 19:11 - ..още едно-полюсни андроидни...Хелементи!!
Автор: fun1001 Категория: Тя и той   
Прочетен: 2832 Коментари: 13 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 



18:59 - ама ,как така? като побеждаваме,сме Хуни, а като се праим на културни, не сме азиатци)))
9 дена, 10 нощи, ги разтягате тук тези нахъсани..""патриотични"..локуми...
нещоо,ми се чини..доста витиевато...

/ Източноевропейските "исторически" школи енергично отричат Хунската победа и я превръщат в римска,макар самите римляни да пишат че тогава са били победени,а след нея Хуните опустошили Балканския п-в до Адриатика и Термопилите. Това изопачаване на историческата истина прави несъмнено с една важна цел- да не се появят апетити за разкриване мястото на тази битка а антропологичния анализ на намерените скелети да покаже,че в нея не е участвал нито един монголоид!

Коментарът чака одобрение
Постинг: ВЛАСТИТЕ ТРЯБВА ДА ЛОКАЛИЗИРАТ ТОЧНОТО МЯСТО НА БИТКАТА ПРИ АХЕЛОЙ, ЗА ДА ПРОСЛАВЯТ БЪЛГАРИЯ И ДА ПРИВЛИЧАТ ТУРИСТИЧЕСКИ ПОТОЦИ
Автор на постинга: shtaparov


image 

за тангра, ще попиша утреее , мързи мее )))))

https://ru.qwe.wiki/wiki/Tengri






 



Гласувай:
8


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. fun1001 - http://lucyfer.blog.bg/lifestyle/2020/08/21/crystal-planet.1724525
23.08.2020 19:23

полюгорее, братее!?
пак ли те полази кака киффла, без мармалатт
....басси, и тъпото лигавне @
цитирай
2. milady - сегаа, искам да изнамеря един виц за..учените историци и ..
23.08.2020 19:50

и многото хабилитирани "инженерчета,и пенкилери))
търся го, подавайте, ако..изровите..

ето, моят вариант :
умният човек, всеки ден, добавя ..по нещо..
Мъдрият, всеки ден, изхвърля..по нещо"
цитирай
3. fun1001 - :-)))) альооо Айшето..
23.08.2020 19:59
от Ел Ей, прибери си.."на топло" Булека Бай Ганьо Гювечанов..
да не го..подкарам, отново към ДАНС ) с Жълтата му Виза, в джоба))


пп
не пипай ТУК, лъжлив, смотан,и луд песоглавецо..
ще ревеш публично!!! не прощавам, не забравям
казах го, отдавнааа...)
цитирай
4. eva666 - :-)) извинете..моята..перфектна..непримиримост,или
23.08.2020 20:16

непримирим..перфекционизъм+ идеализъм, ставам, се по-лоша с годините)
чета ви редовно, все пак и работЕх, и се грижа отскоро
за моят малък герой,Боби ДанКолов)..

таа, искам с две думи, да ви кажа: хора,вие сте слаби, да не кажа
без да искам.. нещо по-силно, с моята 'Поразяваща уста"..
разбира се, коя съм аз да ви съдя, но..какво преследвате..
с тази.."популярност"..тук!!!!!!!
изумена съм...но,вие имате подобни..
противоречия/и издънки/ редовно..
осребряват ли ви ги тези пости, и +?
цитирай
5. dobrodan - Точният израз, струва ми се, би бил:
23.08.2020 22:40
боли ме зъб в корема, та куцам (по историческия въпрос).
Може и "боли, сърби - драго ми е, та подхвърча" :).
Питат се разни работи един друг, чудят се какво и що, коя битка къде била и какво ли още не.
Аз тия книги (тарихите) защо ги преведох въобще?
Кой да ги чете я.... То, четенето, не е свързано с мисленето. После се ръсят едни глупости, точно както правех и аз преди години, когато чаках някой друг да чете, пък аз да попия и да викам "ура"....
Не е добре работата. Уж грамотни хора... а не четат.
Как ще критикуваш нещо, което не познаваш?
Откъде можеш да си толкова сигурен кое е вярно и кое не.......като не си погледнал даже през плет нито едното, нито другото?
Тоя казал, оня писал.........
Добре. Има и други казали и писали. Те не са прави по дефолт, така ли?
Хе :)....
Имаш подаръче. На света са съществували точно три Русии и две Гърции практически едновременно. Нека някой от нашите мастити велики историци да ти каже коя къде се е намирала. Аз ще си почакам, ако не възразяваш.
цитирай
6. fun1001 - ...и аз ,не съм чела “тарихи"...но, това не ми пречи на..акъла )рзай, друже!
25.08.2020 17:05
dobrodan написа:
боли ме зъб в корема, та куцам (по историческия въпрос).
Може и "боли, сърби - драго ми е, та подхвърча" :).
Питат се разни работи един друг, чудят се какво и що, коя битка къде била и какво ли още не.
Аз тия книги (тарихите) защо ги преведох въобще?
Кой да ги чете я.... То, четенето, не е свързано с мисленето. После се ръсят едни глупости, точно както правех и аз преди години, когато чаках някой друг да чете, пък аз да попия и да викам "ура"....
Не е добре работата. Уж грамотни хора... а не четат.
Как ще критикуваш нещо, което не познаваш?
Откъде можеш да си толкова сигурен кое е вярно и кое не.......като не си погледнал даже през плет нито едното, нито другото?
Тоя казал, оня писал.........
Добре. Има и други казали и писали. Те не са прави по дефолт, така ли?
Хе :)....
Имаш подаръче. На света са съществували точно три Русии и две Гърции практически едновременно. Нека някой от нашите мастити велики историци да ти каже коя къде се е намирала. Аз ще си почакам, ако не възразяваш.

цитирай
7. saankii - щапаров младши. Благодаря ти за отговора!
25.08.2020 23:34
вчера, ти зададе нов Ребус
”кой потурчи хуните”?
.....
ще отворя нов пост скоро...
ти какво би казал по този казус, добродане
Благодаря ти за интересните отговори )
аз Джули
цитирай
8. dobrodan - Езиково хуните, навлезли в Европа, са тюрки. Тюркоезични, лесно доказуемо.
26.08.2020 12:52
Монголоиди - по-скоро не.
Щапаров младши няма откъде да знае как светът е бил тюркоезичен. И да знае, ще го отрече.
Снощи вече отидохме към Новгород и Псков с книжката. Найс, а?
Загадката със славяните може би ще намери разрешението си.
Подозирам дебелия мазен църковен пръст в цялата работа.
Почти половината превод е готов.
цитирай
9. fun1001 - Видя ли онзи ден списъка, на българските владетели при Лазар?
27.08.2020 12:35
dobrodan написа:
Монголоиди - по-скоро не.
Щапаров младши няма откъде да знае как светът е бил тюркоезичен. И да знае, ще го отрече.
Снощи вече отидохме към Новгород и Псков с книжката. Найс, а?
Загадката със славяните може би ще намери разрешението си.
Подозирам дебелия мазен църковен пръст в цялата работа.
Почти половината превод е готов.

цитирай
10. fun1001 - )))))
27.08.2020 12:37
... истинските турци, са бели,и даже синеоки
Живота както историята е колело
а,не движение по една права..
цитирай
11. dobrodan - Юли, в блога на Лазар са писали един кръгъл идиот, който се прави на луд, макар да съм
27.08.2020 16:09
му обяснил няколко неща и трие всичко, което му пиша (колко интелигентно, нали); Щапаров, който почвам да мисля, че прекрасно знае кое как е, обаче е прекалено горд и "патриотично"настроен :):):), vled - който ни приема, ни предава, за него Аз е "тракийска" дума и следователно цяла АЗИЯ СА "ТРАКИТЕ", пък там спрягат всичките тюркич диалекти откак свят светува :):):).
Що да се хабя просто? :):):)
Чакай мъничко, има още един психясал иранист :):):), който си е забранил коментарите :).

///Предвидливо сте затворил коментарите? Добре.
Цитират се индоевропейски етимологии, Асури, Ригведа и т. н.
Нещата са изумително простички.
Асури - аси-ури. Мъже от Азия.
Ригведа - арьiг бат. Уважаван, почитан, високостоящ лидер. Първата съставяща дума е и част от името на Аспарух, както и на вождовете на готите :). Втората по-късно откриваме със значение лош, зъл и т. н. Беда, bad и т. н.
Аюрведа. Първата съставяща е просто фонетичен вариант на думата "айяр". Това са аварите.
Василевс - от етнонима на царските скити. "Името на този народ е басилеи". Ни повече - ни по-малко "баш ель" - господстващият народ.
Су беги или субаг е "господар на водите". Каган е "ага-хан", "хакан". Над него е имперската "хакан-бек".
Време е да свикнем с някои от истините.
Архонт - от тюркската аркан. От извивката на конския гръб - арка.
Предполагам засега Канишка да е Кан Иджик, Ишик.
Човек трябва да знае откъде му растат краката. Нали?
Вишванатанд е добре познато име. Я да видим сега....
Виш - биш, беш. Или пет.
Ван - бан, бай, в славянски също пан.
Ат - конче-вихрогонче.
Ан - фонетичен вариант на он, ен (род, порода).
Д - съкратена форма на афикса за притежание "дьi", надявам се да не го бъркам с друг. Бях го объркал, извинявам се :).
Бишбанатандъ е изходната форма на такова име. Или "От рода на петимата конни господари". Кои ли ще са пък тия? :):):)
Може би Пандави. Петимата братя. Биш Калпак.
Ето така са конструирани и куп индоевропейски езици. Един-два-три прегласа, някой и друг изафет и айде - нова дума и нов език...
Не турците, не :). Те не са бели и синеоки. Такива са били прадядовците им отпреди поне 5000 г. пр. н. е.
Тоест най-вероятно ние, хазарите-българи.
Знаеш ли какво е "хазар"?
цитирай
12. fun1001 - а, "кушии", откъде идва' ? от Кушанската империя,ли..)
27.08.2020 20:36
не, не съм търсила, за 'хазар"..от къде е корена, моля..
имам ти пълно Доверие..

пп
аз,откак се помня, се чудя..как да се 'преборя'.с този расизъм, и
непоносимост..към 'тюрките'...
защото, съм Духовен човек, а не..'набожен' )
разбирааш ме, знам..и, те прегръщам ()
цитирай
13. dobrodan - Ия е цяла дума, обозначава територИЯ, владенИЯ, стопанин и други такива.
27.08.2020 22:25
Според мен "куш" е преглас на "ьi", по-скоро киша, защо не и каша.
Старото име на Дядо Мраз е Кьiш-Тархан, господарят на Зимата.
Ние познаваме Кушанската империя, но има народ КАШАНИ.
Не мога да бъда стопроцентово сигурен, мислил съм и това засега ми се струва най-вероятното. Доколкото виждам, Тодоров ден е горе-долу в кишаво време.

За ХАЗАР знаят единици хора у нас. Кореновата дума е "казьi" - СЪДИЯ (мирски).
Това е народът, имащ правата да раздава правосъдие. Българите сме този народ плюс вярата в слънцето и огъня като божества (балк е корен пак в тюркския език).
Старата дума за "цар" се среща най-напред като kzar.
Май няма нужда да продължавам :):):)?
цитирай
14. fun1001 - ние сме на една "златна жила" с теб,приятелю! сега, остана самоо..едно.познай )))
27.08.2020 22:42

За ХАЗАР знаят единици хора у нас. Кореновата дума е "казьi" - СЪДИЯ (мирски).
Това е народът, имащ правата да раздава правосъдие. Българите сме този народ плюс вярата в слънцето и огъня като божества (балк е корен пак в тюркския език).
Старата дума за "цар" се среща най-напред като kzar.
Май няма нужда да продължавам :):):)?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fun1001
Категория: Тя и той
Прочетен: 1585917
Постинги: 1175
Коментари: 8883
Гласове: 1564
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930