Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2020 17:17 - .... ще използувам.."старцизъм" ))
Автор: fun1001 Категория: Тя и той   
Прочетен: 953 Коментари: 5 Гласове:
3

Последна промяна: 19.05.2020 18:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


 .......WILLKOMMEN ZU......+ поздравче..))
SEASON OF THE WITCH 2017.

аз умирам от смяххх, а вие.)))
16.06.2017 10:43 23. redabyss - Жоро, не мога да пиша толкова дълго, ...
07:13
Жоро,не мога да пиша толкова дълго,но поне те прочетох.Ти обясняваш разликата в мащабите,биенето в гърдите "кой съм аз"..Чудесни примери си подал.Всички тук може да сме всякакви и това е факт.

Две изречения за колата,която карам.В тази кола се влюбих от първи поглед,когато я видях докарана от мъжа,когото обичам и за когото изписах три блога :))...Толкова прекрасна и съвършена,и допълнително "пипната" тук-там според неговите нужди..Дори не смеех да си представя да я карам.Миналата година горе-долу по това време той ми я подари.Да,BMW е,не може да бъде друго.

НУРС при нас е кодово име за идиот,идиотско.Когато го употребих като интелектуални,имах предвид неуправляеми идиотски реплики.
Иначе сред приятелите ни има мъже,които знаят какво е Това,а аз съм любознателна и често ги разпитвам. :)

Трябва да ти призная нещо.Редно е някак.Никога не се водя от чуждото мнение за някой,ако нямам собствени впечатления.Ти доста си плюс тук,НО....мотивите ти са благородни и мога да кажа,че си един от малкото......много е рано сутринта и ще използвам старцизмът истински "рицари" по дух тъдява.Има още двама,освен теб.Единият не искам изобщо вече да излиза в защита,защото не е възпитан колкото теб и му слагат банове,и му трият блоговете,а аз страдам. :))
Благодаря ти.И извинявай,че понякога те питам "ти ли ми пусна помпата". :Р :))))) Питам си формално,за да знам,че не си ти,когато пиша,че Помпадурите са глупаци. :))))))
Хубав ден.Поздрави на Корти. :)

  4. milady - Ж бил Рицаря на блога !!!!






Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. fun1001 - :-))))
19.05.2020 17:20
закачкаааа.....
сегаа,да не се..превъзбудите, моите домашни любимци...)

черпяя...шампанско за Всички..@@@
ставам на 63!!!!!!
деб@ ))) не можеее да бъдее... оооо..нееее и аз...)
цитирай
2. fun1001 - приемам, само музик..поздрави, от ХV111 век..
19.05.2020 17:32
..и,разб се съм..лудааа по Виола и Цигулки,и тук там..
някоя весела Боабаба с КонтраБасс ))
цитирай
3. fun1001 - тук нещо..избраноо..от моята Империя, където Слънце, не залязва.@
19.05.2020 17:36
Мъжко прасе от ферма в Швеция е нещастно влюбено в бик за разплод,съобщава The Local, цитиран от БГНЕС.

Напъните на нереза Кале да спечели любовта на бика забелязал пръв фермерът Магнус Нойман.
"Щом за пръв път видя бика,
Кале бе обзет от такава страст, че прескочи оградата на пасбището и хукна към него. Бикът нищо не му стори, не го прогони, нито го нарани. Беше просто смутен и се чудеше какво да направи, докато Кале се въртеше около него, душеше го и съвсем очевидно го ухажваше", разказва фермерът.


"Флиртът, разбира се, бе с нулев успех. Трябва де се отбележи обаче, че Кале има страхотен вкус - избра си най-красивия бик в цялата ферма!"

По думите на Нойман, въпреки нетрадиционната си сексуална ориентация, Кале продължава да изпълнява най-съвестно своите обязаности, като редовно се чифтосва с женските свини
цитирай
4. fun1001 - http://troina.blog.bg/tq-i-toi/2018/03/19/liubovta-na-shambala-i-shutkin.1599665
19.05.2020 17:38
етоо го : Любовта на шамбала и Шуткин )
цитирай
5. fun1001 - http://vasilisa1917.blog.bg/tq-i-toi/2020/05/18/strah-me-e-da-popitam-no.1711243
19.05.2020 19:17
Gocho..))
не, обърквай повече..невинната публика..МараОбщата, е 1917..
трябва,някой, да е умрял..за да не знае..)
най най тъпътъъ..сфиркаа тъдява...която, е прекарала половината си живот
в ейй такива тъпи чатове..с дртъи мераклии,около и над 60..сраамотаа..
Ако,аз имах такова "реноме" /тя ,затова и се крие, мишката...
и такива блоКови "прияТеле",щях да се самосезирам овреме..
мароо, дано не те прочете някъде..шофьора...детегледача-ибач..
пред теб, обаче..киффлата с БМВто (на монтьора) е като..начална учителка)
тоолковаа е ..добра кака Хуйчка @
даже, пише верно с редактор...и чат пат, чува Инглиш...
...и, рустаме..говориш за "моя морал"..ти, чуваш ли се?
аз съм свободна Жена, с гл..Ж..даа..а,не Чатърменка на повикване)
това е то.."моята конкуренция",които ми се надсмиват..
майтапчийки..многоо из нета..
за фльориту, и котката, без ..мишки
немаа и нужда..да се хабя )
наздравее...
и, опитайте,да бъдете..нормални...)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fun1001
Категория: Тя и той
Прочетен: 1559939
Постинги: 1175
Коментари: 8883
Гласове: 1562
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031