Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2020 21:37 - тук,Е нужен Реферат))))
Автор: fun1001 Категория: Тя и той   
Прочетен: 766 Коментари: 5 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

  Това , по долу е репликата на севт9, от днес, относно  Короната и Църквата..
 колега, такъв жокер,си ми дал в ръцете, чак, не мога да повярвам в блог. си късмет)
 нужно е да го пиша, Реферата ..поне 1 седмица ..ноо,нали съм  бърза,смела и сръчна..
я да помислим.. КОЙ,КОГО.."такова" , в случая)) както казва фльорката..
 или, Сериозно за "ваксината", и Американската мечта за  няколко $$$$ вповече..
и светлите Дела и Бъднини на някои наши еМигранти... 
така и така, не разбрах..ткъде точно "служиш"...в  Америка, или в Европа..


/Мутафчийски и Църквата им  "забраняват" сладките неща,

правят го за тяхно добро".... ( става дума за "глупаците"..не,за нас с вас  )))


тук, е мястото, да си покажа и л.Парфюми, защото..севт, си падал...)
за книгите, разбира се, още  не е намерил Време ,да си полафим културно..
Защо, аз обичам Американ.класика, а той, НЕ
 "обичал "Българска литература?!!
и, български автори....
/позачудих се,къде да сложа кавички...)


image

image




image





Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. fun1001 - ...става дума за "глупаците"..не,за нас с вас )))
29.04.2020 21:39
/Мутафчийски и Църквата им "забраняват" сладките неща,

правят го за тяхно добро"..

цитирай
2. fun1001 - и аз, като Георги..
29.04.2020 21:44
имам и нови книги, имам и 'стари"..имам скъпи, имам и евтини..
дори, и антикварни..
малкаа част, имам под ръка винаги.. около един среден куфар..
имам и мн л'юбими, които съм подарила...така съм решила...
аз,ги зная наизуст, и ги..живея.)

Хубава ми е Темата, ноо..да я оставим за утре....
/започвам, да си мъча очите...за "тоз, дето духа"...

ще ми бъде интересно, поста е отворен...
цитирай
3. fun1001 - имало..тук някаква си..фльорцъъ )) Фрина.../сякаш говорим за Клеопатра,поне ..
29.04.2020 21:50
явноо,мократа мечта на севт,и половината скучаещи..блок мераклии над 60 те

нямам идея, ама..май се досещам, коя ЧУдна калинка е 'тъзз'..ба..кака )))
цитирай
4. eva666 - ето..я фрината ) а моите любими Парф.са около 100€ - единият..
29.04.2020 22:16
1. frina - :))
29.08.2009 20:09
Ееех, при теб винаги е красота и безвремие:))
Разкошно!:)


винаги, имам няколко, тези са от Нова Година,сега през Май, си купувам..други..
според Сезона и модният ТРенд )
многоо любимоо ..хоби.)
цитирай
5. saankii - севте, не се сърди..
30.04.2020 11:57
аз си падам..по Високи топки ))..а,колко пъти,те поздравих..м?

освен това,те предупредих..Аз,съм чела,каквото,ти си чел..
ноо, ти, не си чел, това, което, Аз чета...
а ,сме на еднаква възраст...?!
инак, нямаше, и да те репликирам, може би)

върни се,моля те,ти си интересна Личност..а такива - липсват..
просто,опитай да си коригираш..държанието, и координацията на сайта..
..........
тук,не влизат такива от 6 клас, втори срок..
а, който ,не издържа на Напрежението, и "нивото"...си отива..
....много ясно..писах вече в следв пост )

хубав ден ти пожелавам,много радости, и вълнения..
Джули..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fun1001
Категория: Тя и той
Прочетен: 1584637
Постинги: 1175
Коментари: 8883
Гласове: 1564
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930