Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2020 11:11 - Блеки,ее..тук..ме Гепи))
Автор: fun1001 Категория: Тя и той   
Прочетен: 1350 Коментари: 9 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

    ТАЙНАТА НА МОЯТА УСМИВКА ;))
     В.Зеланд прочетен, 2 895..

    Lady Lady @milady.blog.bg2 апр 2014 10:27

Тези текстове изразяват личното мнение на блогърите и Dnes.bg
не носи отговорност за тях.


 .......???????!!!!!!!!

 СИБАРИТ, било...нещо, като..Долче Вита ,
 а аз, Лично..така го именувах преди 20г..
/сним.долу/ нашият сем.хотел /2005г..

  Сибарит, е омоним / на аскетизъм):)

        Как сте, колеги блогъри,и вие верни мои читатели !?
      Скучаете ли, или се усмихвате на чудно красивата
      Пролет навън:)) Има ли радост, очакване в душите
      ви .Още ли вярвате в Любовта, приятелството, сбъд
      ването на вашите съкровени мечти, или.....сте на път
      да се откажете, и потънете в мързел, безхаберие, и
      арогантен нихилизъм ..Моля ви недейте, изпиийте си
      кафето/ може и да пушите/ хаха, важно е ,да го на
      правите с КЕФ!! Не се дразнете, когато опитвам, да
      си бъбрим на сленг ! Моля, ви, това скъсява дистанци
      ята и разстоянието по между ни, и ни свързва някак
      спонтанно, ефимерно и...магично ,като деца, нали ...;)
      Аз не съм професионален ,или самозван проповедник,
      не съм привързана към никаква религия, или недай
       Боже  коварна секта .Бих се определила ,като праг
      матик или, да добавим, по актуалното, агностик.
       Моето кредо е / Без лъжа и лицемерие и „право
       Куме в очите “.Защото, когато добиете смелост, да
       застанете пред “голата истина “, просто вие сте на
       крачка по близо до Успеха, или Късмета, както му
       казваме по стар  народен обичай
       „Роди ме, мамо с

        късмет ,па ме фърли на смет “ ;)

     как „работи“ ,обаче  този капризен Късмет, как да
     излъжем тази Птица на Щастието, да кацне, най
     сетне и на нашето рамо ...Как да поканим Fortuna
     за наша любима Кръстница, с вълшебната пръчка...
     До тук, всичко ви се струва банално, скучно, и дори
     инфантилно..знам ,и ви разбирам ,многоуважаеми !
     Но искам днес ,да ви споделя и моят опит/нали помните/
     аз съм убеден прагматик/агностик/има една"Технология на
     Щастието", която познавам, практикувам, и споделям
     винаги ,с най голямо удоволствие .....

      Днес имам желание ,да споделя с вас, нещата ,които
     намерих, проверих, и прилагам/ спонтанно/вече около
     7 години,с усмивка ;))) Eтo и кратко резюме от Автора
     Внимавайте в картинката ....;))))
 
         РЕЗЮМЕ

Всеки човек създава отделен слой от света, в който живее самият той.

     Фрейле/ каква тайна и красива дума ,нали ...
     Препоръчвам ви от сърце Автора, който ми подари
     Златното Ключе на щастието/Вадим Зеланд..
     и неговите 6 или 7 книги/изд.НСМ МЕДИЯ  ...

Прочети още на: https://www.dnes.bg/blogini/2014/04/02/tainata-na-moiata-usmivka-v-zeland.221051

 image







Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eva666 - :-)..то, се вижда..отдалече, КОЙ, кой е..
11.04.2020 11:16

иначе, простите..пости, край, немат..
... има и Бисери, насред..Свинските черва..
туй му е..интересното на това Омагьосано.."кътче')))
бау..
цитирай
2. fun1001 - .. ето,какво е казал и Луций Аней Сенека :
11.04.2020 11:24
сибарит, ето..
Ведь и страсть к суете признак не деятельного, но мятущегося в постоянном возбуждении духа, и привычка считать каждое движение тягостным – признак не безмятежности, но изнеженности и распущенности.

ЛУЦИЙ АННЕЙ СЕНЕКА. НРАВСТВЕННЫЕ ПИСЬМА К ЛУЦИЛИЮ -

Читайте подробнее на PSYMOD:
https://PSYMOD/tipy-lyudey/2399-sibarit-kto-eto
цитирай
3. fun1001 - снимката, е монтаж..
11.04.2020 11:29
на Рекламната Агенция, но Хотела, е съвсем истински, 3***
/както, и аз..
цитирай
4. eva666 - Съжалявам много,текста не е подравнен
11.04.2020 12:40
Случайно днес открих в сайта на dnes .бг
Този текст, което признавам си ме зарадва, дори има и публикувана моя снимка, а притчата,това което безценното тук,искам да споделя в този пост.или, точно тази дилема между духовното и материалното. Защото винаги духовното предхожда материалното Затова, и в този аспект споделям моето мнение,че не е важно колко си спечелил, Важното е, колко можеш да си позволиш да изгубиш.там,е Кл'юча, и ключалката,знам, че ме разбирате.
приемете моите усмивки, и Честити пролетни празници на всички..
/Юлия
цитирай
5. milady - :-))) Човек,се учи докато..е жив, и ненаучен, умира...
11.04.2020 13:58

В современном понимании сибарит – это человек, который: ленится и ничем не хочет заниматься; тратит много денег на покупки, избалован..
эгоистичен; не отказывает себе в удовольствиях.
Однако это определение актуально лишь сегодня.

На самом деле, это слово пришло к нам из Древней Греции...
..следва...
цитирай
6. blackpredator - стига ма Юло, нищо не съм гепил
11.04.2020 14:34
и сибарит е дума като пица
поне у моето меню
тя има гражданственост точно в смисъла,
в който съм я употребил
туй, че думата доктор предизвиква асоциацията
Менгеле в милиционерските кратуни,
ептен не е в ущърб на медицината
дребен плюс в психиатричната наука
цитирай
7. fun1001 - :-))))..не се и съмнявам, просто..не знаех думата..
11.04.2020 15:00
и сибарит е дума като пица
поне у моето меню/

цитирай
8. fun1001 - 7. rosiela - Най са учи кат върти метлата!
11.04.2020 15:02
не пускам..аванта / без пари, нема Рекламаа..)
цитирай
9. fun1001 - ...боцее, не си ми интересна..
11.04.2020 15:10
виж,блякоо, даа..и мамаНедела,и МултиГого..и Г.Тигър )
тe ,имат Опит,Характер..Лудост..и, им личи )))
а, ти..един Катър, без история, сорри, това се чете на Екрана..

Блеки, аз и киното съм гледала..на Фелини..
...Долче Вита ,а също и 'Рим на аристократите ( Roma Bene,1971..
гледал,ли си го ?
затова и така го именувах преди 20г..
нашият семеен хотел ..няма случайни неща, поне, в моят живот.)
наздраве.../писна мии..тозз затвоорр..))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fun1001
Категория: Тя и той
Прочетен: 1584341
Постинги: 1175
Коментари: 8883
Гласове: 1564
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930