Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2020 08:11 - Брюкселските "зелки"- умни лелки))
Автор: fun1001 Категория: Тя и той   
Прочетен: 1152 Коментари: 11 Гласове:
5

Последна промяна: 13.03.2020 08:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

Брюкселските "зелки", умни лелки..дадоха един як Шут

на  короната на гЛюпостта :Р))):
 Р)):Р)):Р))))

Урааа, ще летим скорооо @@@ и без метли...

чувам, в Родината, е Времее за плаж...ммммм...


и,защооо, мъжете..полудяват по силиконово..Изобилие, и щедрост..М? м? М?



image










Гласувай:
6



1. fun1001 - Дигиталната ера усилва дезинформацията / не ми се пише многоо)
13.03.2020 08:23
....оффффф, любими мои гости на тъпите ми..
5-6 пУтет.блогове..
не ми се пише многоо,амааа.. налага се, беее))))
нъцки @


Прочети още :
цитирай
2. fun1001 - всъщност, това изложение..
13.03.2020 08:35
следва, това ми..от вчера..
нали, знаете, че съм Сърфистка № 1..
за ужаассТ на превъзбудените..празни кифффли...и чугунени гОлови
които ме сънуват, или дебнат, от 07 02минутки..дооо..02 35 ...
))))))
еее, що не си напрайте накрая..един фулл контакт..,бе нещастници..
аз, лично..така действам...
цитирай
3. eva666 - в интерес на истината..
13.03.2020 08:46
аз, миналата година , изкарах страшно коварен вирусен грип/ 3 дни ,не мога
да стана от леглото, тъкмо се бяхме върнали от Тенерифа../около 27 28 февруари..
изглежда, беше сериозно..или,просто..случка...
с моя приятелка, се видяхме, тя имаше хронични проблеми.../идва ми на гости..
и го прихванала явноо..и почина набързо за няколко дни(((((
така ми е мъка..беше на 65, имаше всичко..
а толкова добра, работна..честна..истинска БЪЛГ Майка Орлица..
Пепи, Прощавай!!! Обичам те!! Светлина, да имаш там..

пп
аз се оправих/ бях сама у дома/с един спешъл антибиотик..
това ми даде моя близка аптекарка..
тааа, така....поредната грипна вълна...
на 06 03 2019 по живо, по здраво..излетях..
Съдба, който има да се удави, няма да се обеси..тъй ли беше..))
цитирай
4. saankii - вчера, си говоря с моите деца..
13.03.2020 09:04
и те, многоо загрижени, все пак, аз съм..бабата))
майко, вземи си чесън, джинджифил..лимони, ала балаа..
и бягай в парка, на чист въздух..бягам, и слушам...честнооо, и съм на 6++++++
Опасен бил..короната @
казвам, Мамооо, аз тези Теории, на конспирациите, съм ги надмогнала вече.
когато, им говорех преди..10 ина години..те ми се смееха, разбира се...
ноо, човек се осъзнава..а най лошото е, че Интернет е СуперБърз..
и Науката, не успява,да опровергае/ или пък, докаже..
масовите лъжи и шитни в мрежата ...
щом 2, 5 млрд, кибикат, САМО у ФЕйсъ по 15 часа..
ко да говорим..Ето, това е Пандемията ...
ама, не можете без клюки, нали))
особено..бабушките, и пенсиите, яснооо, щоо..
акъла Е важен, а не..силикона..
Силикон, за 'вторият етаж", няма открит все още ))

ще очакваме,и мастър G, да каже нещоо..ново, скороо ??
цитирай
5. fun1001 - с това, мисля, да сложа Кръст на темата)) живи, здрави..
13.03.2020 09:14


Цял набор от болести е обвинен, че е продукт на тайни американски програми за биологично оръжие. В момента съществуват и конспиративни предположения, че COVID-19 е изкуствено разработено китайско биологично оръжие. Тези и други теории на конспирацията обаче разчитат на аргументи, които никога не са подкрепени с доказателства. Конспирациите са склонни да се появяват в ранните етапи на пандемиите - когато малко се знае за произхода и разпространението на патогените. Междувременно дигиталната революция засили разпространението на слуховете и дезинформацията. Онлайн публикациите се споделят много по-бързо в социалните медии и чрез съобщения, отколкото всеки медицински или здравен орган може да ги опровергае. Дигиталната епоха позволи на конспиративните теории да станат вирусни.

COVID-19 може да се овладее само като го проучим и изследваме научно, практикуваме добра хигиена и гарантираме, че заразените получават адекватно медицинско лечение. По подобен начин трябва да се насърчава образованието и медийната грамотност, за да съответстват на начина, по който консумираме гигабайти информация в ерата на цифровите технологии.

Прочети още : https://www.actualno/analysis/kolko-istina-ima-v-konspiraciite-za-koronavirusa-news_1441190.html
© Actualno
цитирай
6. fun1001 - http://bojinkata.blog.bg/...
13.03.2020 09:35
защо лъготи..пРасса Расса...
онзи ден публикувах..за бълг фирма, открила молекула за борба с вируса..
стига кофти пропаганди, д лъжкиньо..задръстваш сайта с поне 5-6 профила
и по 20 поста дневно, които тракаш!!!!
бясна бабуля/срамота, на 70г си..деца и внуци имаш..замисли се!
цитирай
7. fun1001 - http://fun1001.blog.bg/tq-i-toi/2020/03/10/buuum.1700058
13.03.2020 09:37
онзи ден го публикувах, на 10 03, в 18 35..
прассо, лассооо, внимавай в картинката!)))

Българската компания Micar 21 е идентифицирала малка молекула, който е двоен антагонист и на рецепторите CCR5 и CCR7.
Това са вид протеини, които са важни за действието и разпространяването на вируса. „Още преди два месеца нашите учени са открили лекарствена молекула, която е тествана и валидирана в световно известни лаборатории във Франция и САЩ.
В момента подобряваме лекарствената субстанция и се предвижда тя да влезе в болниците за клин /
цитирай
8. getmans1 - . . . . „ и, защооо, мъжете. . полуд...
13.03.2020 09:40
fun1001 написа:
....

„ и,защооо, мъжете..полудяват по силиконово..Изобилие, и щедрост..М? м? М? „



... Ъммм чии, ... дори Господ Бог след като поработил сериозно и умно шест дни си определил почивка ... чи, тъй и ний мъжовете разтоварваме ефективно с нещо леко и за предпочитане ... ефектно
цитирай
9. fun1001 - ооо дааа, гетски.. тъй, тъй.. Бог, не греши..
13.03.2020 09:46
колкото повече, толкова..повече @
гледам, имаш настроение..
наздраве, надявам, се,те намирам, в чудесно здраве )
цитирай
10. getmans1 - колкото повече, толкова. . повече ...
13.03.2020 10:39
fun1001 написа:
колкото повече, толкова..повече @
гледам, имаш настроение..
наздраве, надявам, се,те намирам, в чудесно здраве )


... раСбира се, че съм в настроение ... ний от нашта „черга„ сме такива и натюр ... идиоти, бе
цитирай
11. fun1001 - ...Отличник!!! ние, Културата Варна..сме Първата/ и най най на Света )))
13.03.2020 13:37

ний от нашта „черга„ сме такива и натюр ... идиоти, бе/

А делиорманската дума, не мога да я счупя, даже и аз ))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fun1001
Категория: Тя и той
Прочетен: 1557581
Постинги: 1175
Коментари: 8883
Гласове: 1562
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031