Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2020 09:04 - имаме ли,спор?!!
Автор: fun1001 Категория: Тя и той   
Прочетен: 832 Коментари: 7 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

  Има ли  ги, няма ли ги, или..Всичко Е само ..мъни, мъни, мъни....
  за да доят нас,хората, като неуки,слаби, чувствителни, и страхливи ОфцИ ((

  аз, лично, съм на Средният Път, или Златната среда, или Точка  Zero.))
  
  Всичко е лъжа, и  всичко е Истина, Всичко е истина, и всичко е лъжа..
/ така казват старите лами, от Тибет.

  /anotation..

Преди 450 000 години нашите предци слязоха от небесата, за да проектират първите човешки същества. За нас те бяха великани, които управляваха като богове над човечеството. Сега нови доказателства и научни изследвания признават съществуването им на земята, но разкриват кога ще се върнат. Истината за техния реален произход и предназначение е много по-причудлива и удивителна от всичко,
което преди се вярва. От Райската градина до Големия потоп;
от Бога на Библията до тайните на Енох всички ще бъдат разкрити.....

  image




Гласувай:
10



1. fun1001 - тази книжка, е моят подарък за Пролетта @
12.03.2020 09:09

на коленете ми/ хуич..
вече имам 1 куфар тук, аз оби1ам, да видя, и да пипна..)

филма е без превод, учете английски, по лесен е..от русският и,от българският
приятно гледане ..
чудесен слънчев ден, ви пожелавам...
цитирай
2. fun1001 - :-)))))) оффф, ама..какво става с това...блоке..
12.03.2020 09:20
уважаеми мои читатели, само какви глупачки, досаждат тук..
става, все по зле..явно, с настъпването на сезона..на самотните, разгонени коТкошки
защо ли..дращят по 3 поста на ден, и преследват гОрките мъжове..по гори и хижи)
амии, те искат, ноо ,не могат...такава е Платформата, за пенсионери..и пУтеси..
и що за пРости, от глЮпави,по жалки..и лигави..
ако, аз бях Краля на Блогето, щях да я изолирам..на о-в Лесбос..за една година))
като Месалина..и без никакъв мултифункционален..вибратор @
ще му предложа..сделка..,на която, Той,няма да може да откаже )))
цитирай
3. fun1001 - https://www.sitchinstudies.com/anunnaki-timeline.html
12.03.2020 09:26

а, това е чудесният сайт на Зикария Съчин, скоро го открих,
и, веднага го споделих )
книгите му, за съжаление, не виждам, да се преиздават..
аз ,имам 2 -3, а Д-р Крис А Харди/ на снимк/ прави..компилация,
от неговите популярни/ и уникални/ трудове..
получило се е..уникално приятно, и достъпно четиво..
потърсете...
цитирай
4. getmans1 - ВСИЧКО Е ИСТИНА ДЖУЛ ВСИЧКО, КОЕТО ...
12.03.2020 09:43
ВСИЧКО Е ИСТИНА ДЖУЛ ВСИЧКО, КОЕТО БУДИ СЪМНЕНИЕ ... И ВСИЧКО Е ЛЪЖА КОГАТО Е КАТЕГОРИЧНО ... зАпиши си нейде тая моя мисла ... ТЕ ПОРАДИ ЩО НЕ ХАРЕСВАМ РАЗНИТЕ МУ ТАМ КОНСПИРАЦИИ, МНОГО СА КАТЕГОРИЧНИ.
цитирай
5. eva666 - гетеее, д утро,Френд! никога , не ми даваш +++
12.03.2020 10:00
и дремя тук..кат една гладна кокоШка, в трета младост..

ама, дообре го каза...харесах ти комента..
доо после, ще видя..какви ги мътиш днес ))))
цитирай
6. saankii - еййй, мили хораа..къде сте, вее...
12.03.2020 14:44
да няма Евакуация към Марс, аз не съм чула...
от Уплах, чак, съм заспалаа..

да давам ли, още...за братята Аннунаки,
четох малко, и съм заспала...
цитирай
7. ladylady - ще продължа със серията..
12.03.2020 17:35
радвам се, че има интерес, и имам..умни съмишленици)
Благодаря ви..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fun1001
Категория: Тя и той
Прочетен: 1585289
Постинги: 1175
Коментари: 8883
Гласове: 1564
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930