Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2020 21:19 - защо така...ненавиждам 'жълтини"...
Автор: fun1001 Категория: Тя и той   
Прочетен: 482 Коментари: 4 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 


Утре, ще публикувам и аз, по  "Короната" на..Глупостта @@@ с три ***

image

Не, “The Simpsons” не са предсказали епидемията с Coronavirus

ПУБЛИКУВАНО ОТ : BIOLOGISTFEBRUARY 7TH, 2020 
КОМЕНТИРАЙ 

Една от популярните “новини”, която обикаля целия свят
(че и в България) е, че иначе любимият на много хора сериал
 
“The Simpsons” за пореден път е предсказал бъдещето с десетилетия напред.
Сякаш сериалът е по-добър предсказател от самата 
Ванга? )))))))image

Нефалшифицирано изображение:

image

 

 

Източници: Anita Bennet. 2020. Fans Claim The Simpsons Predicted Coronavirus Outbreak In 1993 Episode. Deadline




Гласувай:
4



1. milady - имам един л сайт/ ноо, повече, утре...
02.03.2020 21:30
тук има..колеги постват като..Herox ,по 5 6 поста,на ден
а расса има, 5-6 профила, и поства, на час ...дообрее дее,
нямате работа, имате Гоолям мерак...ама, малкоо акъл, бе хора
КОГА ще се чете ТОВА?!!!...БЕЗумиеее...)))))))
цитирай
2. milady - :-)) I fucking love science!
02.03.2020 21:33
ЗА НАС BIOLOGIST

Здравейте! Казвам се Й. Стефанов и съм микробиолог (бъдещ доктор), science enthusiast, по дефиниция на БГ законодателството се водя "млад учен", a всъщност съм ПРОСТО и САМО любопитен. Геймър, меломан, киноман. MARVEL FAN!
Млад съм, което явно за много хора е проблем. За други щеше да е проблем, ако бях брадат старец :D Няма угодия. Ако някой иска да се свърже с мен, може да ми пише на посочения имейл, да ми прати съобщение в страницата "Наука и критично мислене" (която е моя) или просто да ми пише на личния профил: https://www.facebook/munroe90
цитирай
3. fun1001 - в момента / м у 2015 и 2020...
02.03.2020 21:43
Нета, ми прилича на Врящо гърне с боб
или,на "жълтите"..вестници на "демокрацията' 1990
нооо, тези детски болести, трябва, да се..отработват, нали...
къде ли да сложа ..кавичките, фльоореее...)))
цитирай
4. eva666 - полигорее, можеш да друсащ по 55 поста на ден,а Къде ми е отговора..
02.03.2020 22:01
една = диполна двойка

автор: milady категория: Тя и той
прочетен: 0 коментари: 0 гласове: 1


а,къде ми е отговора, по болният проблем?

киФфЛата+псИХото...
ако, търсите киф@ата, вижте, къде е психо@ата, те са дипол/двойка
и,да запитам отново,полюгор МултиМухльов, защо е нужноо да ръ@а
дръгливата ки@ла редовно оз@де? От 12г създава тук такива мръсни
подли интриги,за да настройва блогерите, един с- у друг..Определено,
Тя му се слага, както и на всеки що годе няк'в мъж,който и сложи едно +
ПолиГоре, ти лъжеш най подло, че помпата ,е у Бляко, но това тук ,го
вършиш ти,именно ти,защото сте дупе и Гащи с кифлата,сервизотьорка..
самотни, истерични нерваци, без деца, семейство, и някаква радост,рипат
наоколо, и се прескачат" на магаре.".Те, които си приличат, се привличат.
ако, искаш Война,имаш я..
погледни се..каква си досадна мърша, и какви са ти "темите"..
един и същи..бълвоч..помпата,чЕтенките, и Путята...
Ръцете ме сърбят за един такъв мръсен кокошкар..да му извия врата/публ.
броя до трийсет..и очаквам извинение..ПУБЛИЧ!НО..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fun1001
Категория: Тя и той
Прочетен: 1558284
Постинги: 1175
Коментари: 8883
Гласове: 1562
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031