Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2019 08:53 - Венци,гледа ли Пресконференцията?
Автор: fun1001 Категория: Тя и той   
Прочетен: 735 Коментари: 6 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
 

     Знаеш ли..каква е разликата ..в лайкове и диСлайкове

   на 245 000 гледания=  40 000 лайка, и 200 000 ДИслайка
    
    разбиращш ли поне малко английски, ще пусна няколко видеа
    
     ще има и на русски, ще има и на английски.Да бъдем справедливи.

     Публикувано във факти.бг:

Руският деспот, който се усмихва рядко, но е най-богатият жив човек   Путин има интерес от враждебността на западните страни
  следва , кратъм мой..обзор..



 1.Пресконференция 2019.- Путин и Пустотата..
 
 2.  филм/ русский. /  Возход  моли..възхода на "молеца "
 3.  филм на английски  /from Spy to  Zar../ от  КГБ до Царската корона

  ще ги пусна следобяд/ много е рано , прекрасно утро за такива ужасно
  лоши  новини, и такъв  тежък..криминалитет/ както казват тук..

   




Гласувай:
6



1. fun1001 - тъй, като не понасям лиготии..ще пускам факти, без мн.локуми )
21.12.2019 08:58
знаете, аз съм независим..хроникьор, и свободен човек..

ще ги пусна следобяд / много е рано , в това прекрасно утро
за такива ужасно лоши новини..и кино. /което не е игрално, нито популярно..
толкова мрачен,престъпен и тежък..криминалитет, е рядкост ,да се срещне в нашият 21 век..

ну, давай вперьод..
както казват русските, и - Только в "ФАКТАХ"

не сердись мне, пожалуй..)
цитирай
2. fun1001 - ...не те знам, откъде..сБираш инфо /и си създаваш Лично мнение..
21.12.2019 09:34
тъй, като те чета, и наблюдавам, с кого и..какво, и КАК коментираш..
струва ми се,от СМИ ,ТВ и художеств литература..
което ,да си призная.. доста ме смайва,
предвид ,твоята достолепна вОзрасть..

все пак, ти си човек с образование, и дълъг жит.опит..
не си...дрта мома на около 40 или 50,за да смотриш на
Телевидение и Сапунки , Голииуда../ама, че го написах..

))) надеюсь..надеюсь..

че,ще се мернеш покрай 'моите'географ.ширини- ей така за ед Мъж.чест
цитирай
3. eva666 - :-))))
21.12.2019 10:53

дядо Венцо, явно, нагъва айрян и домашна баница..
,или се закача с момите около жен. пазар.))
или, ще се изтърси..усмят, да ми връчи..5 реда римички, за Секи случай.
и за Всяка калпазана.. и "дама"..в блоКовата ..яма..

може и да си Земеш под рУчка, 2- 3 приятели.. да помагат..
след 14 съм..онлайн..
пожалуйста...
цитирай
4. saankii - и,после, що съм Интересна, и без помпа../ами,казвам Истината, а Хората,са жаднии!!
21.12.2019 10:58

ее, тозз, уби..деня ми (((
Ну, вот..еше один Дебел..зад врата@
Постинг: Дебелият руски винкел
Автор на постинга: blackpredator
цитирай
5. saankii - защо, имам 15 имена / публикувам от САМО 1/ едно..
21.12.2019 11:07
защото,имам 16 бан нана )))) отзадЕ..и никаква Емпатия и..взаимопомощ..
от коя мъка, ще умра..само това ,още не зная..

гледам,аз какво поствам, и чета набързооо..блоКовата/ седянка с Ушанки..
..що за дебат е това ,моля..и то,между наглеци,които са'покрити'...
Особено,сл..изобилната хуиЧкина логорейна помия, която отново я залива..
...........четете,ли..мили хора..
каква блузка имам, какъв Парфюм, каква кола карам..
щот съм..'идиотка и простачка тъпаа'..затва ,съм в Чужбина..и так далее..
защо ,харесвам..по млади Мъже, а не пенсии, и Безделници..из Нетя
и.така си..върви..кервана..
на гладните коко..котки и..кокошки, които се имат за..кучки.@

кое да им коментирам? М?
цитирай
6. fun1001 - :-)) венци, нищо лично..
21.12.2019 15:10


просто - шах ,мат и..пат..
не се мъчи да ми отговаряш..късно е, за някои...неща..
благ, че прочете, и весели празници!

виж там, помагай.на б.пърдяторчо..с меките роГца..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fun1001
Категория: Тя и той
Прочетен: 1573638
Постинги: 1175
Коментари: 8883
Гласове: 1564
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930