Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2020 22:11 - ...без Хейт, няма Ъпгрейдт!
Автор: fun1001 Категория: Тя и той   
Прочетен: 589 Коментари: 5 Гласове:
8

Последна промяна: 01.10.2020 22:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

   подготвям една скромна, и безплатна / онлайн..
  книжка за "преМъдростите на  многострадална Джулия", 2005-2020
  нямам  авторски права, и  никакви снобски, и финансови претенции.@

Златната  Есен на  моя Живот ...

В лоното на моята Златна Есен
се къпя  доволно блажена....
морно лъчите топли попивам,
и в  хоризонта с плаха усмивка се взирам.

Стъпка по стъпка, уверено
пътя си търсих дръзко  надменно .
 трудна  беше борбата със сянката 
на  гладното и  ненаситно Его.

Колко дълги дни, и колко самотни нощи, 
сърцето ми възторжено очакваше 
 тези  блажени , безметежни бъднини.....
а ,колко обида ,и ..горчива  мъка  прикри..

Ето ме накрая на пътя - сама и саминка..
с душа корава,помъдряла ....
стоя  усмихната,брадичка подпряла..
но,защо ли всемирна Тъга ме е завладяла....

Уморено златни  листа  се отронват,
и спомени  пъстри вятърът подгонва..
Къде остана моята  младост буйна, 
и твоята неукротима мъжка сила ?

Ах, как ми липсва тази топла закрила..

само един Бог, там горе ме разбира ..

но,защо  така  гузно…

и Той се покрива ...

25 10 2014
Джули

  image




16:46 - Leksotane,
a, ти, откъде, знаеш...кой, откъде, и как...  се информира?
..освен това, често говориш в множеств. число!!
..това, комай ,не е за смях...пуете..

а, това, че изнасилваш жестоко бг език , е абсолютна гавра, и перверзия..
ето, поради това, лично аз, те.."хейтя"..
и, това ти поведение ,е такова..от 1000дни насам..
такава ти е "летвата",потенциала.. и, на см, не си я прескочил..
ужасноо досадно, агресивно постъпателно, и психарско поведение...
което, се набива в очи, и тревожи...такива субекти, обикн. нямат реална
преценка за себе си, и за реалността, респективно..
извини, ако те депресирам допълнително..
съжалявам те многоо..ако, това можеш, да го разбереш, и надскочиш..
аз, Джулия

Коментарът чака одобрение
Постинг: Инвестирай в споделено вдъхновение
Автор на постинга: lexparsy




Гласувай:
9



1. milady - 'Сърцепреливането" като занаят...@
02.10.2020 10:05
години, след прехода, в България френетично
ескалира размножаването ,и клонирането на най-различни, от модерни по-странни
и...опасно екзотични занаяти..
астро, шаманизъм, гадаене..Таро, мароо..
като например /новата социална поезия
бойна армия от фриилансери, и самоопределили се
като online инфлуенсъри.. духовни учители и проповедници, като гурото Бай Ого
не остават по-назад,и т.н. от мен
лирични занаятчии или..манифактуристи..
.....волни поетични чинки. които снасят всяка заран
по едно @
цитирай
2. dobrodan - С малко ошлайфане ще ти се получи доста прилично,
02.10.2020 10:20
това първото ли е, което пишеш?
Картинно е :)... и чувствено.
цитирай
3. ednalady - много си мил, както винаги
02.10.2020 10:54
добродане, някъде прочетох..
лирика, или поезия имаме тогава,
когато душата и сърцето, са пълни и препълнени
когато,имаме, какво да кажем, но за съжаление..
няма на кого..
.....
сигурно ще ми повярваш..
аз никога не правя редакция..
... обичам си всички грешки и пороци )
Благодаря ти,радваш ме..
цитирай
4. vip661 - babо zaw ka 29291,ако ти е полезно,ще пояснявам в кратце литерат. английски ез..
02.10.2020 12:56
upgraded..
означава, в случая- минало/несвършено/ страдателно причастие
цитирай
5. eva666 - ..даа, едно от първите ми / имам и аз, малка колекция, кой,ли няма ))
02.10.2020 14:08
dobrodan написа:
това първото ли е, което пишеш?
Картинно е :)... и чувствено.


ще ти подаря едно лично - Прометей, беше мой!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fun1001
Категория: Тя и той
Прочетен: 1558878
Постинги: 1175
Коментари: 8883
Гласове: 1562
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031