Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.04.2020 13:11 - Писма до Севт-а)
Автор: fun1001 Категория: Тя и той   
Прочетен: 789 Коментари: 7 Гласове:
4

Последна промяна: 07.04.2020 15:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

 
  ще пиша тук..защото,Няма, по удобен Олтар от Домашният, така ли ))
  и аз съм Проповедник, не мога да замълча,пред Вековните Лъжи.Никога!!
  Един Воин,трябва Първом,да си каже Името високо- "аз съм", и после..всичко друго.
  най важното предимство на Воина,е,че,той оСъзнава Своята.т.н"котролирана Глупост"
  /затова ли се криеш, зад пердето на удобната..педализация.Аз ти предлагам честен
  Двубой/ дебат/ а, не блокови интрижки/не разменяй Словата-моето Слово е меч/Ийсус
  инак,Музиката,ми е в Кръвта,имаш и ти добри попадения /поп рок,почти не слушам..
  от как съм се родила.Мама ме е закърмила с песен,Тя имаше прекрасен мецосопран )

  Благодаря,за  онлайн комуникацията, пак е нещо /по -достойно/ от много други..


image




 

 




Гласувай:
5



1. fun1001 - сърфирам си по Темата / да я ъпгрейдна..
07.04.2020 13:20
таа..Къде е Пресечната Точка на Христ Религия и Комунизма..
къде е Синтеза, както казвам )
цитирай
2. fun1001 - търсих АнтиХриста, и..хоп,находка..не съм я чела, знам Ницше..
07.04.2020 13:25

става , все по сложнаа))

Идеите на Ницше се радват на голям интерес и сред българския интелектуален елит в първите десетилетия на ХХ век. Преводи на негови произведения са правени от М. Белчева и Н. Райнов, а ницшеанството осезаемо присъства в определени творчески образци на Г. Милев и П. Славейков. След налагането на комунистическата диктатура през 1944 г. обаче Ницше попада сред забранените автори, което превръща издаването на едноименната книга „Антихрист” на Емилиян Станев през 1970 г. в твърде своеобразен парадокс. И макар, че няма сведения за това дали Е. Станев е познавал съдържанието на книгата на Ницше, фактът че и тази книга е изява на своеобразен бунт срещу християнството, е твърде показателен – проблемът обаче е в това, че в онази епоха комунистическият атеизъм е господстващата идеология в българското общество, което дори и само по себе си предопределя съдбата на самата книга и на нейния автор – „Антихрист” на Е. Станев е преиздавана многократно,
при това в тиражи от по над 100 000 броя.
цитирай
3. eva666 - ..Reklaamee )) аз съм Писателка,тишкоТопнитакоев,а не съм Охрана,нъл тъй)
07.04.2020 13:38
4. fun1001 - що не си лягаш.. писах ти,15х падам си по млади Мъже!
06.04 22:29
/като Тигъра, Г.Стар..тишкоо,с малкатаа...чуш ка )))

не се сърди Топчоо,и аз са закачаам...
цитирай
4. milady - тишкоо,не занимавай всеки ден/ по-дебилната 1/2, с твоите..
07.04.2020 13:57
изобилни олигофрении, мотиваторни картинки, и кино,за романт.полуДембили..
защо се бъркаш в ч.разговори, брее тЪпчо..
това, го правиш от време оно, още..с Георги,като..спорихме..
я си намери една пенсийка там, край.Асеновци, и не ми роптай
за единКуй, като другото тъпо-Лексово Дръво..
мъже ми било, и това..

17. tikoev - Няма! опитвам се да и обясня че ме ...
11:52
alleks написа:
Няма! опитвам се да и обясня че ме бърка...
цитирай
5. fun1001 - ...въртят се тук,около дузина/ писарушки...
07.04.2020 14:14
калинки, е много,.сладко,казано..) има, и мъШки сред тях..
които се наОбикалят по 25ч ..и се плю'нчат с + )
такаваа лепкава овесена каша, не бих допуснала никога в моят Живот.
топчо 55, от Асеноффци, и той, и мърчо 46, лексоодръва, сте в тазз помийка..
изтръпваам дори, да си помисля само..за такова "нещо",нар."мъШ"..близо до мен.
обладава ме вопиющаа ..импотенция+фригидност..накуп..)
цитирай
6. fun1001 - Въпроса ми в ком №1..очаква отговор..
07.04.2020 15:16

да го разбия на две )

1.какво е Комунизма..
2.какво е Религията..

може и др.читатели да се включат..
все пак, Севт е Преподобен..затова, и към Него, се обръщам..
цитирай
7. fun1001 - слагам Интро на книгата, ако ,севт, реши, че му е..интересна )
07.04.2020 15:32

Централният въпрос в тази книга е "Защо Бог става човек?" Според разбирането на Майлс Бог има да каже нещо толкова ужасяващо, че може да го направи само като се принизи. Несъвършенствата на света и всепроникващата несправедливост и жестокост представляват огромно престъпление, за което някой трябва да плати. В митологичен план Новият завет е именно разказ за заплащането на тази висока цена. Но интерпретацията на Майлс за вината звучи скандално: Исус е разпнат не за греховете на човечеството, а заради грешките и неизпълнените обещания на самия Бог. Заради това, че е нарушил древния си договор с хората, Бог в лицето на Исус решава да умре в акт на божествено самоубийство. Сетне, въздигайки се като Христос, той предлага обещание за космическа победа, която ще "изтрие всяка сълза" от лицето на човечеството.
На базата на това шокиращо твърдение Майлс ни заставя да преосмислим целия живот на Исус и учението му: неговото съчувствие към слабите и обезчестените, отказа му да отличава приятели от врагове и трансформацията на поражението му в победа, с която спасява целия свят. Съчетавайки строгия прочит на Новия завет с препратки към Джон Дън, Ницше и Ели Визел, "Христос: Криза в живота на Бог" е творба с огромна дълбочина и въображение.

"След като прочетете тази книга, повече никога няма да можете да възприемате Бог, Исус и Библията по същия начин." - Пъблишърс Уикли

"Стилът на този американски бивш йезуит приковава вниманието.
Тезите му са смели, перспективите изумителни, а прозренията едновременно дръзки и остроумни" - Ди Цайт
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fun1001
Категория: Тя и той
Прочетен: 1557916
Постинги: 1175
Коментари: 8883
Гласове: 1562
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031