Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2020 21:26 - севте, приема се,блога не е място за спорове)
Автор: fun1001 Категория: Тя и той   
Прочетен: 854 Коментари: 9 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

  Тъй като,сме на една възраст, долу горе..бих казала,най уверено,че
  Аз, съм чела това, което Ти си чел, но,ти, не си чел това,което-Аз..)
  няма как, да удостоверим това, нито е нормално,да спорим, кое е по-
  и най -полезно.Неудобно е някак,всеки ден, да постваме снимки и..картинки )
  Съжалявам,не виждам полезен ход в ситуацията, затова се съгласявам с теб..
  Сравнително, рядко коментирах при теб,тъй като имаш дежурна.модерация..
  но,понеже, забелязах,че имаш вкус, и собствено Мислене,беше ми интересно )
   
   Извинявам се,не искам да те притеснявам, и няма да се повтори..
   ще се осмеля,да ти задам един Въпрос,за последно..
   какви Критични материали, си проучвал, относно Христ.Религия..
  /и Теология,анблок...
 
   Благодаря, ако решиш,да ми отговориш)
  

  пп
  ще ти предложа и аз Нещо, което много ме впечатли / беше пр 14-15г,
  Две книги на Джек Майлс - БОГ, и "Христос, криза в живота на Бог "..
  аз съм чела Първата, но реших да я подаря на един млад човек- Кристиян )
  аз съм ги давала тук и преди време..двете книги..смятам, че са Класика в жанра)
  Винаги споделям това, което Най, ми е харесало през годините.затова и блогувам)
 /с уважение, Юлия

  image
   

 image



   
   



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. fun1001 - тези автори, бяха от 'л'юбими" на моят съпруг..
06.04.2020 21:38
Сега чета "Планината Грей" на Джон Гришам - литература, която ти наричаш "криминале":). Не, не е криминале/


...Нелсън Демил и Джон Гришам..Стивън Кинг, Марк Фрост..Клавел..Балдачи..
по него време, бях доста ангажирана, и признавам имаше една дълга пауза
м у 30 и 40г.. когато, четях сравнително рядко..по 2 книги месечно..
ноо, има Време за всяко Нещо по Земята..
)
цитирай
2. fun1001 - .. може и да си Йезуит, така ли да го разбираме - 'Всички Религии,водят към Бог.'
06.04.2020 22:16

/Тези книги, които ми предлагаш е все едно да ми рекламираш "Шифърът на Леонардо".Те не представляват интерес за мен./

мисля,че реагираш..прибързано и ехидно...а, Дон Хуан, казваше:
'Важно е да се научите, да четете..и това,което, не ви се чете..)
...( апропо, не е нормално, да нямаш лично име, аз, не признавам това..
ти,имаш само бегла представа за мен, ако си решил,че аз чета..
Халтурна/ или 'положителна'/ литература..за масово 'просвещение"..
тоочноо наобратно, аз търся Крит. материали, различното..
не се подвеждай по моето фриволно поведение...измамно е))
хубава вечер, и благодаря за музиката ..

цитирай
3. fun1001 - :-))))))) аххх, колкоо изисканоо...
06.04.2020 22:22
забелязах.,ЧерноПръцко, се опитва да те..Опомпи...
а, това, не е нормално, не е мъжко../както би казала..радосстина )
клатункайте се,и будьте счастливие...
Черню пак ударил..2 Водки..вповече ))
извинявай, утре, ти давам почивен ден, няма те наритвам..многоо)
лекаа...
цитирай
4. fun1001 - дядо постолее, що не си лягаш.. писах ти,15х.. падам си по млади Мъже!
06.04.2020 22:29
/като Тигъра, Г.Стар..тишкоо,с малкатаа...чуш ка )))

Последни 20 регистрирани посетителя
22:14 - apostapostoloff
21:21 - apostapostoloff
20:33 - ladylady
20:19 - germantiger
19:48 - apostapostoloff
19:41 - apostapostoloff
цитирай
5. blackpredator - я не спекулирай
06.04.2020 23:10
и не ме меси в спорове, в които не участвам
знаеш много добре, че любимия ти хисарски плъх осира блога
цитирай
6. eva666 - може ибабанеДела, да е..тя дълбоокоо'вярваща"))
07.04.2020 08:50
полигор,не се занимава..със севта9...не лъжи...
чичо блейки, отколе, ти..го рекох..
ти, може да омагьосаш..единств.някоя 100г самотна бабка
или, тъжнаа киффла, в Трета Младост)

не съм те канила на чат, имам Тема..Винаги!!!!!
набий си го в меката капуССина...и,друумм до Амина)
цитирай
7. fun1001 - това, няма логика, извинявай/определено.Твоята глава, е заета с др Доктрина.)
07.04.2020 09:39

/Тези книги, които ми предлагаш е все едно да ми рекламираш "Шифърът на Леонардо".Те не представляват интерес за мен./

..избора е твой.Важно е ,какво правим...
успех и здраве, ти желая..
цитирай
8. fun1001 - слагам и кратко Интро за книгата/ ако, севт, реши, че е..интересна )
07.04.2020 15:29
Централният въпрос в тази книга е "Защо Бог става човек?" Според разбирането на Майлс Бог има да каже нещо толкова ужасяващо, че може да го направи само като се принизи. Несъвършенствата на света и всепроникващата несправедливост и жестокост представляват огромно престъпление, за което някой трябва да плати. В митологичен план Новият завет е именно разказ за заплащането на тази висока цена. Но интерпретацията на Майлс за вината звучи скандално: Исус е разпнат не за греховете на човечеството, а заради грешките и неизпълнените обещания на самия Бог. Заради това, че е нарушил древния си договор с хората, Бог в лицето на Исус решава да умре в акт на божествено самоубийство. Сетне, въздигайки се като Христос, той предлага обещание за космическа победа, която ще "изтрие всяка сълза" от лицето на човечеството.
На базата на това шокиращо твърдение Майлс ни заставя да преосмислим целия живот на Исус и учението му: неговото съчувствие към слабите и обезчестените, отказа му да отличава приятели от врагове и трансформацията на поражението му в победа, с която спасява целия свят. Съчетавайки строгия прочит на Новия завет с препратки към Джон Дън, Ницше и Ели Визел, "Христос: Криза в живота на Бог" е творба с огромна дълбочина и въображение.

"След като прочетете тази книга, повече никога няма да можете да възприемате Бог, Исус и Библията по същия начин." - Пъблишърс Уикли

"Стилът на този американски бивш йезуит приковава вниманието.
Тезите му са смели, перспективите изумителни, а прозренията едновременно дръзки и остроумни" - Ди Цайт
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fun1001
Категория: Тя и той
Прочетен: 1558270
Постинги: 1175
Коментари: 8883
Гласове: 1562
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031