Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2020 14:02 - те,мойте смешки..край, нямат@@@
Автор: fun1001 Категория: Тя и той   
Прочетен: 1414 Коментари: 15 Гласове:
5

Последна промяна: 13.03.2020 15:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


 интро/

Вероника Рот само на 26 години влиза в топ 15 на най-богатите писатели за 2014 на сп. „Форбс“ с продадени 6,7 милиона печатни и електронни копия за периода 2013-2014 и приходи от 17 млн. долара за трилогията й „Дивергенти“. Зад този зашеметяващ успех има големи заслуги и филмовата адаптация на книгата, донесла 270 млн. от световния боксофис. Но зад тези внушителни цифри стоят проблемите, които трилогията поставя – какво означава да бъдеш дивергент: отклоняващ се, отличаващ се; може ли страха да бъде преодолян; какво можеш и какво не можеш да постигнеш, бидейки жертвоготовен или егост; не стои ли зад желанието за ерудиция в много случи и желание за власт и контрол?
Светът на Вероника Рот в трилогията е разделен на пет касти, пет изцяло различни форми на съществуване. Ерудити – знаещи и в отрицание на невежеството; Аскети – безкористни и всеотдайни; Безстрашни – смели и безразсъдни; Миротворци – спокойни и дипломатични; Прями – откровени и честни. Всяка каста налага на своите членове да мислят и действат по определен начин. И повечето го правят. За мнозинството от хората не е проблем да бъдат обучени в определен модел на мислене и да го следват до края на живота си. Но мисленето на Дивергента е различно – неговото мислене се отклонява в десетки други посоки. Той не може да се ограничи само с един модел и именно това ужасява лидерите в обществото. С други думи, съществуват хора, които не могат да бъдат контролирани. И този вид хора винаги са като трън в очите на другите, в очите на властта.

Страхът не те парализира, той те кара да се пробудиш. Виждал съм го. Това е нещо забележително!” ~ Фор


после, ще разказвам..що е то Дивергенти, и как те живот.."на риЪл."

divergent [daiґvə:dʒənt] adj
1. дивергентен, отклоняващ се, разклоняващ се;
; ))))




image


image









Гласувай:
6



1. fun1001 - :-)))) не става дума..за Люб-офф/поне.. не,само..
13.03.2020 14:07

...не съм гледала още филма, каня се) но, пък..четох 2те книжки..
показвах я..на плажа, до..силиконовите ми Бомби @@@
коолкооо си, само..жалка...
цитирай
2. fun1001 - щоо, питам жоро.щото, той..знае )..историята..
13.03.2020 14:13

грабна ме заглавието/ първом/ признавам..нооо, послее...разбрах..
..Идеята ,беше..гениална, а Изпълнението на младата авторка, призово...
за музика , и филми, не споря..не там ,ми е Силата)
какви са тези Дивергенти, и как те живеят.."на риЪл...
цитирай
3. milady - не съм и..Жена..
13.03.2020 14:22

НЕ, колега Косефф, АЗ, ЮЛИЯ,НЕ съм мъж))
цитирай
4. eva666 - а,тозз п@остак,е Черню.лексодръвее,като си сбъркан,и объркан..поне,питай..
13.03.2020 14:41
09.03 15:57 - На днешният ден
от: 4u4ulina
....родата на хисарския теляк оспами държавата, както той днес оспамва блога.

Прочетен: 2851

цитирай
5. fun1001 - благ.за отговора...знаех ,че си достоен..
13.03.2020 14:52
...сбъркал си..комай мястото...
Тук, е Чистилището, а не.рая..
беше мило това..)
цитирай
6. fun1001 - ... думите, са прах на вятъраа..дууххх...)
13.03.2020 14:54

Не това което влиза през устата на човека може да оскверни сърцето му, а това, което ИЗЛИЗА от нея."
цитирай
7. saankii - ) сложно е, тук е един бутафорен Цирк/за надарени 'Докторанти) Академия, си е)
13.03.2020 15:36
знам,ти затова се забърка,и спря, нали, любимий)
аз те уважавам и без да ми цитираш....Словото()
имам Трето Око/ всички го знаят )

А словото от Духа - е Логос. Всемогъщо Слово творческо..
цитирай
8. fun1001 - :-))))))).....невинна съм...мамкаа муу...
13.03.2020 15:53
kossef написа:
Но след Великия ден... с Белия кон. Мисли му, sankii. Разконспирирах ти дяволията... А коментарът ми към прикритието ти, всъщност бе ИСКРЕНО за тебе, Джули. Мога да ти бъда и искрен редактор. Който никога няма да те обиди...

цитирай
9. fun1001 - Разконспирирах ти дяволията...
13.03.2020 15:56
аз, нямам...дяволия...

........
цитирай
10. milady - Темата,НЕ е "аз съм"..)
13.03.2020 16:07
Едно от най-интересните качества на Дивергентите – способността да не бъдат контролирани, идва от умението им да манипулират ситуациите. Как го правят? В кастата на безстрашните всички, които минават обучение, за да станат пълноправни членове на кастата, биват поставяни в симулации, в които да се изправят срещу страховете си, за да ги победят. При симулациите си диверегентката Трис /женската главна роля във филма/ обаче през цялото време осъзнава, че това е симулация, а не е реалност, и това й позволява да чупи стъкло с едно докосване, да се успокоява в условия на стрес и да прави всякакви невъзможни действия като човек, който осъзнава, че това не е истинската реалност. За разлика от нея, нейните приятели от кастата Безстрашни не могат да осъзнават, че това не е реално, и търсят решението най-вече логически на нивото на самата реалност, в която са. Това е изключително интересно явление и ключът към решаването на много проблеми.
цитирай
11. fun1001 - бабии россси....бягай оттук,ма.. бягай да четеш, сус.)
13.03.2020 16:15
Епилога/ тук..

Повечето хора, подобно на кастата на безстрашните, търсят решение само логически, в измерението на самото ниво. Но коя е тази друга реалност? Духовната реалност, духовният свят – или още вътрешният свят на човека – е първообразът и командният център, откъдето всички мисли и преживявания се въплъщават в измерението на симулацията, в условията на тест. Така също и самите житейски тестове са резултат от вътрешния живот в човека. Духовният свят е свят словесен; дори думата демон означава сбъркана мисъл; той е свят на мисли, който предизвиква различен тип симулации и тестове за всеки човек. Целият обкръжаващ ни свят е отражение на света вътре в нас. Затова човек в условия на страх трябва да излезе от измерението на страха и да отиде в измерението на духовния свят – на словото, което владее ситуациите и страха.

„В началото бе словото и всичко чрез него стана“ – казва Свещеното писание.
цитирай
12. milady - следва :Папагалски катаСтрофи@ Джулия Кротка, тук.
13.03.2020 17:46
Неговата болка - е да има мама..ако,не жена.
за Нея,Джулия, и по нея - копнее гОркият..откога)

Животът минава тук,като боза,и онлайн драмичка
украсена от тайният му вопъл, и пусти желания..
ноо,Той зевзека ,си знае едно..
седи на компа, и лее жалка катаСтрофомания..
Бааах маа-- му, до там ли стигна, таз бУгарска нация.

Чета отново днес, най-работлива била баба весаа..с навеса..
даже пописва тя, и римички на гюме -
май се види,обаче- постничко кюспе.
и без друго акъло и не стига -
та пише сал за едната плява..
чини ми се..таз, е една мома- лява..

дупи се с мотички, и селфита, тъпи..
които, за Беда, още щрака си сама...
тъй като гледаме, уви, няма и кола .
ноо, пък става..за блоКова игра ..
не, не съм жестока..веселушка наша..
и ,даноо, мила, аз да греша )))


Познахте ли я наш'та въртелушка,усмяТа..
дето най веке,езика и приляга @
оглежда се тя за някое харно момче..
еее,май това беше всичко от мене..
жалкоо, изтърва и хубавото жоре )
воала, едно блогово стихче,
с етикет - змийче @
цитирай
13. fun1001 - харесвам, как говориш, успокояваш ме, някакси...
13.03.2020 19:16
Недко,това за БогоМилите, най ми хареса/в твоят Епилог
но, вече, ти го споделих..нали)
Всеки от нас, носи частица от Логоса,Великият Дух/ правилно ,ли е..
/аз ,не съм..религиозна,такъв ми е характера, и темперамента ..
и не позирам, поради това,и репликирах _ "нямам дяволия"...
Не, че съм Ангел Небесен, просто съм Човек, Личност, със собствен Морал
и,моя Етика. всеки, нормален човек, носи това у себе си..и, не може да даде
повече, от това, което има..или, пък, може ))

затова, става на дума в тази Трилогия/аз съм чела двете книги от 'Дивергенти
имам Пост, от преди 4г, може би, защото ме впечатли особено, и споделих..
мисля, това е Смисълът на една такава платформа...
всички ще стигнем накрая ,за там, където сме се запътили..
всеки, по свой Път, и за различен период от време..
това ,аз наричам..ДуховнаЕволюция/ то, и друга - няма )

Благодаря ти най любезно, че обърна внимание на моята избрана Тема
/а,Ти, беше,просто примера )
хубава вечер, прегръдка...платоническа, брате (Р)
цитирай
14. fun1001 - прав си )) аз ,спонтанно..фиксирам грам грешки/ рефлекс )
13.03.2020 19:21
манипУлация
скрупУли

така е правилно...
затова, не издържах, и поправих( малко грубо)..колегата..лексо..тра ла лан )
тук не сме на изпит, и все пак, дразни..
цитирай
15. fun1001 - 21. kossef - Не ме разнежвай, Джули...
13.03.2020 20:02
амаа..добре го каза..
има ли, по Земята, и на Небето, по хубаво, от нежността..)
нямаа...()
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fun1001
Категория: Тя и той
Прочетен: 1558100
Постинги: 1175
Коментари: 8883
Гласове: 1562
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031