Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.03.2020 08:14 - и..РУСИЯ ПАК ЩЕ СЕ УПРАВЛЯВА ОТ БЪЛГАРИ )))))
Автор: fun1001 Категория: Тя и той   
Прочетен: 1101 Коментари: 15 Гласове:
8

Последна промяна: 03.03.2020 08:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

 image
   

И РУСИЯ ПАК ЩЕ СЕ УПРАВЛЯВА ОТ БЪЛГАРИ, А РЕКА ВОЛГА ПАК ЩЕ ТЕЧЕ ПРЕЗ БЪЛГАРИЯ (казва Учителя Дънов в една от своите лекции).

 

Заявено от заместник генералния прокурор на Руската федерация Владимир Колесников на 16.05.2006г. по време на дискусия в Руската Дума:

 

„Рюрикови са били по кръв чисти Българи, а не варяги... . И нека татарите да не се оплакват, че нашият Иван Грозни им разрушил Казан. Той е Рюрикович, а всички Рюриковичи са Българи.”
 

Ето това представляват така наречените наши "Освободители" Долните Руски ТЕРОРИСТИ и ОКУПАТОРИ

 

Казанският Кремъл


 Когато руснаците превзели Волжка България през 16 в., те заемат от българите много неща - държавно устройство, търговията и търговски термини, архитектура и пр.     На основите на Българската държава в Североизточна Европа започва да се издига Русия - покоряването на България й отваря пътя на изток и огромните пазари на търговските пътища, развити от България на Волга. Оттогава Русия започва да се  превръща в империя.   СТОЛИЦАТА НА ВОЛЖКА БЪЛГАРИЯ КЕРМЕН Е ОБРАЗЕЦ НА МОСКОВСКИЯ КРЕМЪЛ . Кремъл – древната цитадела на Казан – неговите стени и кули помнят  българските князе, завоевателите на Чингис хан и руските царе. Каменната крепост Керман отначало била форпост на северната граница на България, а през 14 в. станала столица. Този ансамбъл, почти без изменения легнал в основата на руския Кремъл, който почти точно повторил българската крепост; само стените били удължени на юг и южната граница на московския комплекс била разширена, в сравнение с оригинала в Казан.     Крепостта е строена през 11 в. от българите, които били изкусни майстори. Кермен (Керман), по-късно Казан, бил един от най-красивите български градове. Тук се помещавало правителството и религиозните водачи, а над крепостта се извисявали високите стени на  "Арката" – цитаделата на българския владетел.  Вътре имало каменен дворец на различни нива с многобройни павилиони, галерии и стопански  сгради, градини, харем и баня.  Далеч от Волга се виждали силуетите на високите кули. Техният образ по-късно бил пренесен и в архитектурата на църквата на Червения площад в Москва, която построили в чест на завладяването на Казан.  След края на руско-българските  войни и падането на Волжка България, Иван Грозни пратил руски майстори да ремонтират Керман. Те съхранили цялата му фортификационна  схема, само престоили част от стените и кулите.  По-късно цитаделата била коренно преобразувана. На мястото на разрушените мечети се издигнали християнски храмове. Развила се руската средновековна култура на основата на българската.  През 18 в. била основана огромна Казанска губерния на българските земи. Дворът на българските владетели сменил губернаторски и архиерейски двор.  Днес Казанският Кремъл е частично реставрирана средновековна крепост, а вътрешното му пространство е с планировка от 18-19 в. Отворени са християнските и мюсюлманските храмове.

/ съкратено е,
ще продължа, с..лошите новини, по късно..)))
 

Съединението прави силата! Да живее новото Българско Възраждане

 

  Казах !!!

 

Склавяните и Юдохазарите са ТОР за Земите Български Арийски

 

Цялата земя от Москва до Казахстан,от Киев до Атина и от Солун до Будапеща е Българска.

 

Ние Наследниците на Императорския род ДУЛО ще Ликвидираме този 133 годишен Руско–турски КЕНЕФ И ЩЕ Възстановим Българската държава

 

ЕДИН КАН--ЕДИН БОГ--ЕДИН НАРОД---БЪЛГАРИ!


image
 




Гласувай:
9


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. fun1001 - http://shtaparov.blog.bg/politika/2019/09/18/potomci-na-roda-dulo-v-rusiia-i-bylgariia-nosiat-chertite-na.1674761
03.03.2020 08:32

предлагам ,да почетете и двамата наши колеги ( барин и щапаров..
Благодаря ви, момчета, за мен е Чест, да срещам такива Българи!
сполай ви, и Успех на Делото ви!!
цитирай
2. fun1001 - http://barin.blog.bg/
03.03.2020 08:34
ето го и колегата Иван/ барин))
когото, всички познаваме...
Славно е Делото ти, иване...
цитирай
3. fun1001 - Бог е Българин ))) ще пребъдем.
03.03.2020 08:45
ВВ1951, срам ме е да слушам ,как лъжеш и манипулираш/ нефелните Фльорки..и киффли без пълнеж..срамотаа, на години си!!

който има Свобода..
има, всичко...

трябва да отбележа, че апостол, е кратък и изчерпателен..
а, Венцо, твоите крокодилски сълзи, са перверзни, и 'неверни.'
баба расса реве, по 25ч, но,тя поне е бедна ,с 300лв, и 2-3 гадинки..
а, Ти?

и неее, не става Дума, САМО за пари..Става Дума за Характер, и Ум...
да не отварям приказки ,за хвърлени торби с пари и злато, през Балкони
да не питаме, откъде са тези 80 млрд в Банките, и как така стана..,
вече гоним 100 000 млн БВП..а, има и още подробности...

ПП..
и аз не съм съгласна с Русските паметници..
на всяка улица..Това е унизително и преднамерено..
за да доказват всеки ден на българите , че са..РОБИ!!!
как, не те е срам..след всичко това, да лееш отново сълзи и сополи..
/аз също съм живяла "много добре" в СОЦа, имай предвид..
имахме добър семеен бизнес 15г..
закъсахме, тогава, когато Русската МАФИЯ, започна масово
да 'влиза ' в "бизнеса" на Черноморието, и в цяла България,
под Защитата на русските мутри и КГБ, и слугите им- БГ комунисти
които 'приватизираха ВСИЧКО в България..

ще дам и линкове, ако не е достатъчно..
но, Бог е Българин ))) ще пребъдем..
цитирай
4. milady - бай венцо, хайде, да не ми ..броиш Хапките, и акъла, който съм заслужила САМА за 60г!!
03.03.2020 09:26
Перверзия е да се имаш за повече от другите , понеже ядеш ябанджийски хляб


fun1001 написа:
Който има Свобода...
има, всичко...

а нашите древни пра прадеди, са имали Духовен Закон:

Не замръквай там, където си се събудил,
по-късно, те го допълват...
Не умирай там, където си се родил!

Това са Висши Духовни Закони, колега..
и не се измерват , ни с линийка, нито със жалка генералска 'реститутщина"
казах, ти, не четеш полезни "неща", и си личи и от 3 000км..
с френски романи и русские стихчета, ЧОВЕК,не се става.
казах )))
цитирай
5. milady - хайде, заповядай, нали имаш виШо, разтълкувай ми това, дума по дума..
03.03.2020 09:28
Не замръквай там, където си се събудил,
по-късно, те го допълват...
Не умирай там, където си се родил!
цитирай
6. shtaparov - Браво, отлично казано!
03.03.2020 10:24
Браво, отлично казано!
цитирай
7. barin - Написаното е вярно, Джули. Благ...
03.03.2020 13:53
Написаното е вярно, Джули. Благодаря за подкрепата, която ми оказваш, както и на Щапаров с препратките. Той също заслужава и е един от най-четените от мен потребители в блога.
Честит празник!
цитирай
8. fun1001 - разбира се, ненапразно и двамата, сте в НАЙ четени...
03.03.2020 14:14
не мога винаги да коментирам,обикновено до обяд, имам работа на Регистратурата.

Истината, е непобедима..и, не може да бъде оСпорена, и потулена току така..
има дела, има и документи, които са вече отворени, пред всички..
дошло е Време ,да се направи Избор!
и да се отдели Семето от гумното/ плявата..
за мен, това Откровение ,се случи тук, в блога, и Благодарение
на вашите безкористни и неуморими дела.
хубав ден, и отново благодаря..
цитирай
9. fun1001 - Хубав ден, и благодаря за вниманието, ангеле..
03.03.2020 14:15
shtaparov написа:
Браво, отлично казано!

цитирай
10. leonleonovpom2 - Е, благодаря ти! Аз не пиша за Б...
03.03.2020 14:32
Е, благодаря ти!
Аз не пиша за България и не заслужавам! както и предците ми!

Бъди щастлива!
цитирай
11. fun1001 - ооо,леонее, като малко дете си,извини ме...
03.03.2020 14:44
leonleonovpom2 написа:
Е, благодаря ти!
Аз не пиша за България и не заслужавам! както и предците ми!

Бъди щастлива!


веднагаа, добавям ))
+ теб, + Ив.Дунев, моля ви,прощавайте, не беше нарочно.
ще добавя и ГТ, и Полигор, и Гети, и божил...
Мир да има...
цитирай
12. leonleonovpom2 - Е, Юлия, не се чувствай задължена! ...
03.03.2020 15:48
Е, Юлия, не се чувствай задължена! Насила хубост не става, а и да става- не бива!
Свикнал съм на непоискани признания, помня ги до живот! Например, че съм по- добър от чужденци в областта си, че съм изобретател, че западна фирма прави услуга на наша само заради мен!
Не ме вкарвай като допълнение никъде! Достатъчно е признанието ти, че не е нарочно! То ми стига!

Хубав празничен ден!
цитирай
13. milady - 12. leonleonovpom2 - Е, Юлия, не се чувствай задължена! ...
03.03.2020 17:31

аз, никогаа не правя Нищоо насила...) дете инатче..
такава съм..аве Друзила, нали си говорихме..в начало..
да свалим копия, за малкоо))..и да се помолим за децата ни..
за тях, е моята мъкааа...аз съм се наЖивяла за 5 живота..
хубав ден, знаеш бързо прошавам, иване..
цитирай
14. leonleonovpom2 - Да, познавам те, Юлия! Ако има ...
03.03.2020 18:33
Да, познавам те , Юлия!
Ако има нещо ,в което съм съвършен, това са наблюдателността и анализа/ когато ги задействам/!

Хубава вечер!
цитирай
15. saankii - / Да, познавам те, Юлия! Ако има нещо..
03.03.2020 20:13
Леоо,я моля ,кажи нещо по гл Тема,
интересно ми е...защото е мн важна..специална..
знам,колко си дипломатичен, ще се съобразя )
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fun1001
Категория: Тя и той
Прочетен: 1592366
Постинги: 1175
Коментари: 8883
Гласове: 1564
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930