Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.11.2017 00:51 - Двамата с кученцето
Автор: missana Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2585 Коментари: 15 Гласове:
-2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
 

Беше един от многобройните му потни кошмари. Събуди се треперейки като лист. Две цунамита го бяха обградили и се движеха насрещно. Заплашваха да го смачкат като нищожна буболечка.
Господи, защо го преживя толкова реално. Изхлузи пижамата си и я захвърли ловко в пералнята. Но и това не внесе спокойствие в уплашената му душа. Денят започваше лошо. Много лошо. В 10 часа имаше среща с Мимикрия. От известно време движеше с нея. Беше много ниска - същинско хипофизно джудже. Но по странен начин му въздействаше емоционално (не и физически). Мимикрия беше омъжена. Намираше се  в подножието на 40-те. Не бе доволна от брака си. Все му повтаряше, че рано или късно ще напусне мъжа си. Сякаш така му внушаваше, че това може да е заплаха и за самия него. Беше непредсказуема. Обикновено се обаждаше с думите: Имам нужда да те видя. Така се случи и този път. И ето - вече пътуваше към офиса й. Усещаше, че не трябва повече да се среща с нея, но имаше нещо неуловимо, което все го караше да отлага раздялата. Мимикрия бе от жените, обичащи да въртят на малкия си пръст мъжете. Веднъж завоювала сърцето на даден мъж, тя го задържаше с игрички в орбитата си, давайки му да разбере, че в живота й има нов мъж - Следващият. Така Предишни и Следващи участваха в невидимо сражение помежду си, а Мимикрия ги залъгваше, че всички те носят една и съща душа - душата на нейната въображаема половинка.
Днес, обаче, се случи нещо неочаквано. Мимикрия бурно се спусна към него, когато прекрачи вратата на офиса й, с думите: Липсваше ми. И размаза аленото си червило по врата му. Сякаш, за да не му даде възможност да се опомни, тя добави: Кога ще ми купиш кученцето? Бе й обещал едно малко кученце, което да разсейва екзистеницалната й самота. А тя вече си го беше избрала. Той искаше отдавна да й направи този подарък. Ето че случаят най-накрая му предоставяше тази възможност. Когато купи кученцето и го сложи в скута си, докато тя шофираше обратно към офиса, малката животинка внезапно пъргаво се покатери по гърдите му и го близна по шията. Милото и невинно малко кученце сякаш му благодареше, че смени притежателите си. Усети погледа на Мимикрия - леко навлажнен от сподавените сълзи и изпълнен с признателност. Две същества в този миг му благодаряха - всяко по своему. Двете очакваха мига на взаимното си усамотение, за да може всяко едно от тях да отдаде истински чувства на другото. А той почувства безтегловността. Тя нахлуваше в гърдите му и най-сетне бе свободен. Знаеше, че това е неочакваният край на връзката му с Мимикрия, връзка за която никога нямаше да съжалява. Беше скромен мисионер в живота й, дарил я със същество, което отсега нататък щеше да пропъжда самотата й. Да й дава обич. Кой знае, може би Мимикрия щеше да прогледне за истинските ценности, благодарение на това малко кученце, а той да не съжалява за познанството си с нея. Кученце на раздяла. Не бе предвидил този финал, но той се оказа най-добър и за двамата. Защото после срещна великата си любов!




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nalia - ..после срещна великата си любов!
01.11.2017 07:40
Дано само тя не го е превърнала в кученце, Мисана:)
цитирай
2. milady - :))))))) и Овидий щеще...да се смее тук...
01.11.2017 08:30
nalia написа:
Дано само тя не го е превърнала в кученце, Мисана:)

цитирай
3. missana - Денят на будителите започва с топла усмивка за мен...
01.11.2017 08:56
nalia написа:
..после срещна великата си любов! Дано само тя не го е превърнала в кученце, Мисана:)


Благодаря ти, Будителко моя! Напоследък трудно се събуждам сутрин.
Да имаш много хубав ден!
цитирай
4. missana - Леле...
01.11.2017 08:59
milady написа:
nalia написа:
:))))))) и Овидий щеще...да се смее тук... Дано само тя не го е превърнала в кученце, Мисана:)



Мерси, Юленце, че ме подсети за Овидий. Бях го позабравил от години. А на младини вървях по улиците и си говорех сам в стихове, като него.
И на теб желая хубав ден и усмивки!
цитирай
5. tikovpisane - Ех, тия кучета!
01.11.2017 10:40
Все добро вършат, златни животинки. Този разказ ме подсети за нашето куче, което изгубихме преди известно време. На моменти доста ми липсва! Неслучайно се казва, че кучето е най-добрият приятел на човека. Този разказ също така ме подсети за един велик, сърцераздирателен филм от не толко далечната 2009-та година, с участието на Ричард Гиър- " Хачико- историята на едно куче ". Този филм ще те прегази като куцо пиле домат, приятелю! Съветът ми е ако не си го гледал, да го направиш възможно най-скоро. Честит празник от мен! :)
цитирай
6. vedrina - !!!
01.11.2017 11:14
Хопааа..., - познах Ви..., - Честит празник...!!!
цитирай
7. missana - ХаХа!!! https://www.youtube.com/watch?v=VQb4Q7vMzpM
01.11.2017 12:56
tikovpisane написа:
Ех, тия кучета! Все добро вършат, златни животинки. Този разказ ме подсети за нашето куче, което изгубихме преди известно време. На моменти доста ми липсва! Неслучайно се казва, че кучето е най-добрият приятел на човека. Този разказ също така ме подсети за един велик, сърцераздирателен филм от не толко далечната 2009-та година, с участието на Ричард Гиър- " Хачико- историята на едно куче ". Този филм ще те прегази като куцо пиле домат, приятелю! Съветът ми е ако не си го гледал, да го направиш възможно най-скоро. Честит празник от мен! :)


Много ме изкефи с този коментар, Влади! Наистина това кученце направи голямо добро на Лирическия. Правилно отбеляза този факт.
Ричард Гиър ми е един от любимите актьори, но точно пък този филм с негово участие не съм гледал. Благодаря ти за препоръката. Ще наваксам спешно.
Честит празник и на теб! Намирам, че и двамата сме будители на глухите и слепите в този блог, нака че имаме повод да празнуваме.
Поздравът най-горе е от филм с Ричард Гиър. Да видим ще се сетиш ли кой е този филм?
цитирай
8. missana - И аз Ви познах, https://www.youtube.com/watch?v=GPNAJsp0HWg&list=RDGPNAJsp0HWg&t=49
01.11.2017 13:00
vedrina написа:
Хопааа..., - познах Ви..., - Честит празник...!!!


прекрасна Будителко! Честит празник и поздрав за Вас /най-горе/!
цитирай
9. tikovpisane - Много благодаря! Аз пък те поздравявам с тази музика от любим сериал https://www.youtube.com/watch?v=pXrjMaVoTy0
01.11.2017 14:37
missana написа:
tikovpisane написа:
Ех, тия кучета! Все добро вършат, златни животинки. Този разказ ме подсети за нашето куче, което изгубихме преди известно време. На моменти доста ми липсва! Неслучайно се казва, че кучето е най-добрият приятел на човека. Този разказ също така ме подсети за един велик, сърцераздирателен филм от не толко далечната 2009-та година, с участието на Ричард Гиър- " Хачико- историята на едно куче ". Този филм ще те прегази като куцо пиле домат, приятелю! Съветът ми е ако не си го гледал, да го направиш възможно най-скоро. Честит празник от мен! :)


Много ме изкефи с този коментар, Влади! Наистина това кученце направи голямо добро на Лирическия. Правилно отбеляза този факт.
Ричард Гиър ми е един от любимите актьори, но точно пък този филм с негово участие не съм гледал. Благодаря ти за препоръката. Ще наваксам спешно.
Честит празник и на теб! Намирам, че и двамата сме будители на глухите и слепите в този блог, нака че имаме повод да празнуваме.
Поздравът най-горе е от филм с Ричард Гиър. Да видим ще се сетиш ли кой е този филм?


А филмът, Младене, е " Изневяра "- отдавна съм го гледал, но е доста добър! Щом си казал, че сме такива - демек будители - не ми остава нищо друго, освен да се съглася! Светъл празник, още веднъж!
цитирай
10. rosiela - Честит празник, Мисана,
01.11.2017 15:06
и напред с хубавото ти слово.
цитирай
11. missana - Благодаря ти за точния избор, Влади!
01.11.2017 16:10
tikovpisane написа:
missana написа:
tikovpisane написа:
Много благодаря! Аз пък те поздравявам с тази музика от любим сериал https://www/watch?v=pXrjMaVoTy0 Ех, тия кучета! Все добро вършат, златни животинки. Този разказ ме подсети за нашето куче, което изгубихме преди известно време. На моменти доста ми липсва! Неслучайно се казва, че кучето е най-добрият приятел на човека. Този разказ също така ме подсети за един велик, сърцераздирателен филм от не толко далечната 2009-та година, с участието на Ричард Гиър- " Хачико- историята на едно куче ". Този филм ще те прегази като куцо пиле домат, приятелю! Съветът ми е ако не си го гледал, да го направиш възможно най-скоро. Честит празник от мен! :)


Много ме изкефи с този коментар, Влади! Наистина това кученце направи голямо добро на Лирическия. Правилно отбеляза този факт.
Ричард Гиър ми е един от любимите актьори, но точно пък този филм с негово участие не съм гледал. Благодаря ти за препоръката. Ще наваксам спешно.
Честит празник и на теб! Намирам, че и двамата сме будители на глухите и слепите в този блог, нака че имаме повод да празнуваме.
Поздравът най-горе е от филм с Ричард Гиър. Да видим ще се сетиш ли кой е този филм?


А филмът, Младене, е " Изневяра "- отдавна съм го гледал, но е доста добър! Щом си казал, че сме такива - демек будители - не ми остава нищо друго, освен да се съглася! Светъл празник, още веднъж!


Туин Пийкс е психарски сериал /пак в добрия смисъл на думата/. Не зная защо свързвам Twin Peaks с Twin Primes. Като че ли са еднакво трудни за дешифриране.
цитирай
12. missana - Благодаря и честит празник и на теб, Роси! https://www.youtube.com/watch?v=2BxTwJtpGYA
01.11.2017 16:16
rosiela написа:
Честит празник, Мисана, и напред с хубавото ти слово.


Мерси и за хубавото отношение, което имаш към мен! Поздрав по случай празника!
цитирай
13. tikovpisane - Ооо, да, определено е психарски!
01.11.2017 17:42
missana написа:
tikovpisane написа:
missana написа:
tikovpisane написа:
Много благодаря! Аз пък те поздравявам с тази музика от любим сериал https://www/watch?v=pXrjMaVoTy0 Ех, тия кучета! Все добро вършат, златни животинки. Този разказ ме подсети за нашето куче, което изгубихме преди известно време. На моменти доста ми липсва! Неслучайно се казва, че кучето е най-добрият приятел на човека. Този разказ също така ме подсети за един велик, сърцераздирателен филм от не толко далечната 2009-та година, с участието на Ричард Гиър- " Хачико- историята на едно куче ". Този филм ще те прегази като куцо пиле домат, приятелю! Съветът ми е ако не си го гледал, да го направиш възможно най-скоро. Честит празник от мен! :)


Много ме изкефи с този коментар, Влади! Наистина това кученце направи голямо добро на Лирическия. Правилно отбеляза този факт.
Ричард Гиър ми е един от любимите актьори, но точно пък този филм с негово участие не съм гледал. Благодаря ти за препоръката. Ще наваксам спешно.
Честит празник и на теб! Намирам, че и двамата сме будители на глухите и слепите в този блог, нака че имаме повод да празнуваме.
Поздравът най-горе е от филм с Ричард Гиър. Да видим ще се сетиш ли кой е този филм?


А филмът, Младене, е " Изневяра "- отдавна съм го гледал, но е доста добър! Щом си казал, че сме такива - демек будители - не ми остава нищо друго, освен да се съглася! Светъл празник, още веднъж!


Туин Пийкс е психарски сериал /пак в добрия смисъл на думата/. Не зная защо свързвам Twin Peaks с Twin Primes. Като че ли са еднакво трудни за дешифриране.


Дейвид Линч е доста луд...гений, поне за мен! Последният трети сезон не ми хареса, колкото старите първи два от 90-те, но и той имаше силните си моменти. А Дейл Купър е един от най-култовите персонажи в киното евър!
цитирай
14. lexparsy - Благодаря за житейското резюме
01.11.2017 21:23
в така кратък разказ :-)
Всъщност наистина трябва да сме им благодарни на Мимикриите, и повече и с повече съжаление от споделеното с кученцата...
Те пак си играят играта и пак са сами. Аз ще си взема Мое кученце :-)
цитирай
15. missana - Благодаря ти за този ценен коментар, Приятелю!
01.11.2017 23:08
lexparsy написа:
Благодаря за житейското резюме в така кратък разказ :-)
Всъщност наистина трябва да сме им благодарни на Мимикриите, и повече и с повече съжаление от споделеното с кученцата...
Те пак си играят играта и пак са сами. Аз ще си взема Мое кученце :-)


Съгласен съм с теб за благодарността и щях да запаля днес свещ, ако беше Денят
на благодарността, а не Денят на будителите. Честитя ти последният важен празник!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5036825
Постинги: 2885
Коментари: 18674
Гласове: 3348
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031