Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2020 18:57 - и,от какъв Зоорр, сл като ме мързи..
Автор: saankii Категория: Хоби   
Прочетен: 764 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 22.04.2020 19:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
  



 ..Охх,как да му отговоря, на sevt09, и от какъв зор, след като ме мързи / вече

 ...и,няма никакъв смисъл за един..нормален.да клечи тук, за да си чати, или спори... 
с абсолютно непознати, и "ненужни".субекти.тъпоо е,много ,като върха на..сладоледа))
само Списъка на "моите"любими книжки, не бих могла да ..сбера/ трудно е..
още, по малко...невъзможно е, да изредя 50 г..какво съм чела..Това е непоносима
задача, севт09..Как ти дойде на ум..Нямаш Идея, за моята т.н.Фантазия ))
/след като, се срещаме тук/ онлайн/ и не се познаваме, откъде, ти минава през Ум..
че, дори, и бегла представа имаш за мен.Аз, която,изненадвам и себе си,не se шегувам
простооо,аз съм такава...разнообразна, и различна, и спонтанна, та..Шапката,ще ти
падне.Освен,това, мога, и да си позволя,да бъда ,каквато реша..
/презирам Човешкото Его, социална поза, и..клиширано простодушие...
а,Това е съществено, и важно,колега!

  Прощавай, ще бъда кратка..
 за тази вечер, май..преминах лимита..имам 5- 6 нови книги,от които 2 "Тухли",но не
 виждам добре, особено с дясното око, това е детска..травма.но, и с лявото,достигнах
 Хоризонти, които..никогаа не бих могла, и да си представя...краста () () ()
  
ще се опитам, да изредя, поне тези, в последните 10 15 години.._)

)__)__)  //// ///// //// /////  ///



Юлия, казах ти веднъж и пак ти казвам,че дори с фантазията си не можеш да ме опишеш! Няма да ти е достатъчна!

Благодаря,че си загрижена за моята ,литературна подготовка :) и очаквам да публикуваш публично списък с "препоръчителни книги за четене".

Знам, откъде идва злобата - от това,че не успяхте да ме вкарате в групичките за интриги. Знам и защо повечето не смеят да гъкнат - прекалено много тайни си знаете. Ваш си проблем,не ме интересувате!
Публикувам това,което мисля и не ме интересува на кого му харесва.Нито му търся мнението.Както виждаш - няма коментари!

Имах един постинг за "блогъри - творци и блогъри - вампири". Ти си от вторите - ако няма някой с когото да се заяждаш си интелектуално импотентна! Остави хората да си пишат каквото им харесва,!

 Считай се за предупредена, ако още веднъж се опиташ да ме провокираш, ще извадя всички глупости които си ми писала - под форма на писма и коментари.Пазя ги!

 Ето ти за сбогом една песен за команданте Че!



Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: saankii
Категория: Хоби
Прочетен: 1775850
Постинги: 585
Коментари: 3415
Гласове: 3254
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930